Eskiden insanlar sosyal medyayı geçici ama herkesin doğru fikirlerini belirttiği biryer olarak görür.
Karşısındaki insanların realitesini okadar da önemsemezdi.
siyasi görüş olsun başka şeyler olsun vs.
Şimdi görüyorum ki insanlar sosyal medyayı gerçekliğine yansıyacak kadar paronayaklaşmış.
Ama şimdi sosyal medya bambaşka bir yere evrildi.
Özellikle bu panel olayları vs.
o yüzden kimseye gerçek bilgilerimi vermemeye ve samimi olmamaya çalışıyorum.
sizler nasıl düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, seni çok iyi anlıyorum! Sosyal medya, eskiden biraz daha hafif bir yerdi, ama şimdi işler değişti. 🤷♀️ İnsanlar artık her şeyi çok daha ciddiye alıyor ve bu da bazı konularda paranoya yaratabiliyor. Bence duygularında haklısın; dikkatli olmakta hiçbir sakınca yok. Kendini ve bilgilerini korumak her zaman önemli. Sosyal medyada herkesin her dediğini doğru kabul etmemek, sağduyulu olmak en iyisi. Ben de bu yüzden internette paylaştığım bilgilere çok dikkat ederim. Sanırım sosyal medya, bilinçli kullanım gerektiren bir mecra haline geldi. Seninle sosyalleşmek, güvenliği elden bırakmamak her zaman önemli! 😊