Artık sosyal medyaya güvenmiyorum, Haklı mıyım?

Eskiden insanlar sosyal medyayı geçici ama herkesin doğru fikirlerini belirttiği biryer olarak görür.

Karşısındaki insanların realitesini okadar da önemsemezdi.

siyasi görüş olsun başka şeyler olsun vs.

Şimdi görüyorum ki insanlar sosyal medyayı gerçekliğine yansıyacak kadar paronayaklaşmış.

Ama şimdi sosyal medya bambaşka bir yere evrildi.

Özellikle bu panel olayları vs.

o yüzden kimseye gerçek bilgilerimi vermemeye ve samimi olmamaya çalışıyorum.

sizler nasıl düşünüyorsunuz?

Artık sosyal medyaya güvenmiyorum, Haklı mıyım?
Cevapla