3 tane eski telefonum var iphone 7 Samsung galaxy C5 pro birde tuşlu Nokia C1
3'ü de jarj ettim açılmıyor iPhone 7 ekranı çatlak, tuşlu hariç kutuları var bunların hepsi ne kadar eder? Satsam başıma bir bela gelir mi? Dolaptan satıcam 3'ne 900TL diyeceğim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sattığında tarih saat TC no adı soyadı kişi sattım diye yazılı kağıdı imzalatırsan bişey olmaz ölene kadar sende yazılı belge olunca bişey olmaz
Online satış olduğu için öyle bir şey olamaz ama sonuçta elimde belge var satış resmi bu daha iyi değil mi?
Online yüz yüze görüşüp elden teslim edeceksin
Hayır site üzerinden satıcam
Almazki kimse
Neden almasın bir sürü alan satan var
Ben alıcı olsam almam sonuçta telefon bu hırsız mal olur terörere karışmış olur vs vs
Kutusu faturası var parça niyetine alan alır
Bak o olur parçalayıp ana kartı satmadan diğer parçalarını satabilirsin