Türkiye'nin farklı bir telefon operatörü firmasına ihtiyacı olduğunu düşünüyor musun?

Yıllardır üç büyük firmanın elinde, adaletsiz ve hukuksuz bir Türkiye'de telefon kullanıcıları deyim yerindeyse sömürülüyor.
Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom artık yüksek fatura, düşük internet hızı ve diğer haksızlıklar ile insanların çoğunu bıktırdı.
Twitter'da yapılan bir ankete göre insanlar dördüncü bir operatör firması olsa ve uygun şartlar sağlasa mevcut hatlarını terk edeceklerini belirtmiş.
Peki, senin düşüncelerin nedir?
Türkiye'nin farklı bir telefon operatörü firmasına ihtiyacı olduğunu düşünüyor musun?
Cevapla