Telefonları %20 nin altına düşmeden mi şarj etmemiz gerekiyor?

%20 nin altındayken şarj etmem gerekiyor diye biliyorum ama 20 nin ğstündeyken şarja takın gibi bir şey okudum bilgisi olan birisi açıklayabilir mi
Telefonları %20 nin altına düşmeden mi şarj etmemiz gerekiyor?
Telefonları %20 nin altına düşmeden mi şarj etmemiz gerekiyor?
Cevapla