Telefonum 73'e gelince şarj almayı bırakıyor? Yeni aldım oysa? Neden böyle oluyor?

73'ün üzerine çıkmıyor ama şarj alıyor gözüküyor. Neden böyle ya düzeltemez miyim

Telefonum 73'e gelince şarj almayı bırakıyor? Yeni aldım oysa? Neden böyle oluyor?
Cevapla