Uzayın ne kadar sessiz ve ürkütücü oldugğunu düşündünüz mü?

Uzayın ne kadar sessiz ve ürkütücü oldugğunu düşündünüz mü?

Benim teleskopum var her defasında uzaya bakmak beni ürkütür , 400 den fazla uçak yolculuğum olmuştur. Yukarda gökyüzüne bakarım bu siyahlık görünür aynı şey aklıma gelir. Ne kadar yalnız olduğunuzu bilseniz aklınız kaçırıdınız belkdie bu benim için geçerli kimbilir.

Uzayın ne kadar sessiz ve ürkütücü oldugğunu düşündünüz mü?
Cevapla