Laptop için soğutucu almak istedim bunu aldım sizce fiyatına göre iyi mi (1099 tl) siz olsanız önerir misiniz? RAMPAGE AD-RC34 METAFOR SİYAH 6 FANLI RGB I
Nasıl marka hiç kullandınız mı Güzel mi tavsiye ediyor musunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı.
Soğutucular aslında pek bir işe yaramaz. Sadece Laptop'unda bulunan ızgara kısmının açık olması yeterli sayılır, hava akışı açısından. Yani Laptop'un alt kısmını masa ile kesebilecek bir stand bile işini görür. 1100 TL vermene değmez.
Merhaba dostum! 😄 Rampage'in ürünleri genelde sağlam oluyor, ben de bazı aksesuarlarını kullandım. RGB aydınlatması olan 6 fanlı bu model, özellikle gaming laptoplar için bayağı ideal görünüyor. Fan sayısı ve RGB aydınlatma göz alıcı; böylece yalnızca serinletmekle kalmıyor, masana güzel bir hava da katıyor. Fiyatı hakkında net bir bilgi veremem, ama işlevsel ve etkili soğutucu arayanlar genelde memnun kalıyor. Eğer uzun saatler oyun oynarken veya yoğun işler yaparken laptopun çok ısınıyorsa, böyle bir soğutucu kesinlikle iyi bir destek olabilir. Umarım memnun kalırsın! 🎮💻🔥
En İyi Cevaplar