Yılardır kullandığım hat nasıl başkasının üstüne kayıtlı oluyor?

Müşteri hizmetleri bu numara bu kişiye kayıtlıdır diyor ben ilk kez numara mı alırken babamla birlikte Turkcell bayisine gittim aldım kimlik yanımda olmadığı için babamın üzerine kayıtlı oldu sonradan babamla birlikte gittik benim üstüme alındı hat imzam felan alındı. Ama yıllar önce beni bir numaradan birisi aradı ve numara arkadaşıma ait olduğunu söyledi özür diledi felan filan araştırdım ki hat bayiye satılmış ilerde sıkıntı çıkarır mı bu bana

Yılardır kullandığım hat nasıl başkasının üstüne kayıtlı oluyor?
Cevapla