Acil bakarmışsınız detaya telefon hakkında anlayan var mı?

Benim telefonum yurt dışı hattı da ımeı kaydettim işte bilen bilir ben normalde Turkcell kullanıyorum ama tahadüt bitmiş bende Türk Telekom’a geçtim online numara taşıdım 6 gün oldu hat bana kuriye 26 ekimde elime geçti onay imza fotoğraf çekildi 48 saat sonra mesaj gelecek dedi gelmedi benim hat Turkcell de çalışıyordu Türk Telekom’u taktım oda arama vs yapıyor ama hat açılmamış bende telefonun Turkcell iptal edeyim derken E sim sildim ve tüm aporotör silindi hat şebeke yok müşteri hizmetlerini arıyorum hiçbir şekilde sonuç vermiyor yardımcı olmuyorlar 10 kez mi ne aradım

kadının biriyle kavga ettim hat benim üstüme kayıtlı değil miş sanırım pek anlayamadım beni anlamak istemedi bende sesimi yükselttim numaranın aileden birinin olduğunu kanıtlamaya çalışıyor hat senelerce benim adıma neyse daha önce biri galiba numarayı Turkcell satmış benim kuriye tanımlamamış benden müşteri hizmetleri evrak kayda arkalı önlü fotoğraf istedi kimlik Türk Telekom bayisine gittim onlarda acayipti gerçekten tavırları numaranız taşınmamış biz buradan taşıyalım dedi ne yapacağım bilmiyorum gerçekten ağladım üstüne başka şeyler de çıkınca.

Güncellemeler
1 yıl
Bir daha kesinlikle yurt dışı cihaz kullanmam tövbeler olsun her şey beni buluyor
Güncellemeler
1 yıl
Acil bakarmışsınız detaya telefon hakkında anlayan var mı?
Cevapla