Erkek arkadaşım kız eklemiş yine Instagram dan ayrılma sebebi mi?

Defalarca bunun kavgasını yaptım, ama bu defa ayrılmayı düşünüyorum artık, birkaç defa telefonu elimdeyken bildirim geliyordu, X kişisi isteğinizi kabul etti diye bende hemen bu ne bu kim niye istek attın, ben atmadım sürekli bu bildirimler geliyor parayla takipçi alıyorlar bazı hesaplar benim hesap da fake gibi durduğu için bu şekilde çoğunu otomotikmen takip ediyorum diyor, bu taktiği bende daha önce yaptığım için inandım ona , özellikle baktığım da takip ettiği kızların takipçileri yabancı türk değildi yani veya fake hesaplar fake kız Pp leri gibiydi , o yüzden inandım ama artık çıldırıyorum , yine dün eklemiş 2 tane kız kendimi zor tutuyorum kızın birinin hesabı çok tuhaf nağmeles esmercik gibi tarzı bişeydi , yine dedim herhalde bu da fake çocuğun günahını almiyim boşuna yine tartışma çıkmasın, ya söylediğim de hemen çıkarıyor anında , o konuda sıkıntı yok, bazen de diyor önerilenler de elim çarpışmıştır , ya yazıyorum kızların hesabına mesaj istekleri de kapalı bide karşılıklı da takiplesme yok sadece bu takip ediyor, şimdi söylesem anında çıkarır sıkıntı yok ama , bu 2 ayda , 3 ayda bir oluyor bu durum , sinirlerim bozuluyor kafam karışıyor güvenim azalıyor off napcam ya ayrılayım mı sizce?
Erkek arkadaşım kız eklemiş yine Instagram dan ayrılma sebebi mi?
Cevapla