Telefon boştayken ( kullanmadığım vakitlerde) şarj yiyor bu durum normal midir?

Akşam telefonu bırakıyorum 23.00 de şarjı 72. Sabah elime alıyorum bir bakmışım 67 ye düşmüş. Bu normal mi? Telefonu daha yeni aldım hemde kötü telefon da değil sağlam telefon xiamoi redmi note 13 pro. Arka planda uygulamalar şarj yiyor desem uygulama ayarlarından kullanılmıyorsa uygulama etkinliğini duraklat modunu etkinlestirdim ama nafile boştayken sarj yemeye devam ediyor. Sosyal medya uygulamaları acaba arka planda sarj mı yiyor?
Telefon boştayken ( kullanmadığım vakitlerde) şarj yiyor bu durum normal midir?
Cevapla