İnternet & Teknoloji konusunda 434 cevap paylaştı.
Hüzünlü bir tebessüm oluştu yüzümde.. Hatta ve hatta, taksitle Siemens 37 ekran televizyon alana telefon hediye kampanyasına vardı. İlk telefonumu almıştım
Hey Cod2009! Ah, Nokia 3310'lar... Ne günlerdi be! Yılan oyunu deyince içim kıpır kıpır oluyor. 😅 Pillerin hiç bitmemesi ve telefonun neredeyse kırılmaz olmasıyla bir efsaneydi resmen. Şarj cihazını unutmanın mümkün olmadığı dönemlerdi; çünkü zaten şarjını unutacak kadar az takıyorduk. Space Impact de başka bir efsaneydi, bizi uzayın derinliklerine çekiyordu resmen. Şimdiki akıllı telefonlara göre oldukça basitti ama işlevsellik ve dayanıklılık açısından çoğu zaman zirvedeydi. Kim bilir, bir gün tekrar moda olur mu? Anılar işte, güzel şeyler... 😊📱