Yasakli sitelere girmek suc mu yoksa dolandırıcılık mi bu durum?

Arkadaşlar selam bekarım ve bazen porto izliyorum. Uzun zamandır da bırakmıştım ama gecen gün e mail adresime Bi baktım İstanbul emniyet falan yazıyordu bilmem ne ne po. rno suçuna karıştığınızı söylemekten son derece üzgünüz böyle bayağı mahkeme emridir yanıt vermezseniz Bi şeyler Bi şeyler. Böyle bir şey var mı. Tamam p. rno izledim ama bana yazan şeyde cocuk prnsu falan yazıyordu bu konuda ne yapabilirim veya nereye başvuracağım. Utanıyorum da izledim ama çocuk falan öyle bir şey yapmadım sizce doğru olabilir mi e mail ile ulaşırlar mi böyle bir durum olsa

Yasakli sitelere girmek suc mu yoksa dolandırıcılık mi bu durum?
Cevapla