Hiç kullandığınız bir elektrikli veya elektronik aletiniz bozulunca bence arıza şuradadır dediğiniz oldu mu?

Kış geldi ve kombi arızalandı usta geldi fan arızalı dedi bende ustaya dedim ki fanım çalışıyor 220 ver dedim çalıştı dedim. yok dedi fan arızalı dedi tamam usta bakma istemiyorum dedim gonderdim bugun anakartı söktüm içinden birtane röle var o arızalı çıktı 100 TL 😄
Hiç kullandığınız bir elektrikli veya elektronik aletiniz bozulunca bence arıza şuradadır dediğiniz oldu mu?
Hiç kullandığınız bir elektrikli veya elektronik aletiniz bozulunca bence arıza şuradadır dediğiniz oldu mu?
Cevapla