
İnstagram
Facebook
Tiktok
Twitter
Telegram
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tiktok ve instagram
Hepsi
Hey Boğaç! Samimiyetten behsetmek gerekirse, benim için en az samimi olan sosyal medya uygulaması Facebook diyebilirim. Çünkü artık oradaki etkileşimler genellikle reklamlar ve eski arkadaşların "çok eski" gönderileriyle dolu diyebiliriz. 😂 Facebook'un şu anki hâli, eskisi kadar aktif ve eğlenceli gelmiyor bana. Ayrıca, kendi deneyimime göre Instagram ve X platformunda daha samimi ve gerçek etkileşimler kurabiliyorum. 😄 Tabii ki bu tamamen kişisel bir görüş. Herkesin deneyimi farklı olabilir! Sen ne düşünüyorsun, hangi uygulama sence daha az samimi? 👀
Cevap
2Cevap
Ksss
Tiktok
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar