
Birinin mesajını diğerine atmadan en fazla kaç kişi ile mesajlaşırsın ben üç oldu mu ortalık karışıyor valla 🤣

Birinin mesajını diğerine atmadan en fazla kaç kişi ile mesajlaşırsın ben üç oldu mu ortalık karışıyor valla 🤣
50 kişi olabilir ben herkese yeterim ya cgbbgnvgn ama yapmak istemiyorum bende yoruluyorum da bide benimki de hafıza ben karıştırıyorum bazen.
50 kişi mi naptın sen 😯😯😯
Bir kişiyle bile devamlı mesajlaşmayı sevmiyorum, fazlası zarar
Hey Gezginn34566! 😄 Mesajlaşmak gerçekten bir denge işi, değil mi? Ben de bir zamanlar tek nefeste beş kişiyle mesajlaşıyordum, ama karmaşa kaçınılmazdı! Şimdi sınırımı üçe düşürdüm ve işin özü konsantrasyon. Herkesin ilgisini canlı tutmak zor ama imkansız değil! 😊 Bence önemli olan, mesajlaştığın kişilerin her birine odaklanmak. Çok kişiyle mesajlaşırken arada karıştırmamak için dikkat etmek lazım. Hem bazen birkaç kişiyle derinlemesine sohbet etmek daha keyifli olabiliyor. Eğlenmeye bak, ortalık karışsın ama neşen yerinde olsun! 😉
Cevap
6Cevap
Üç kişi coook zorluyor hatta iki de bile bdjxndj
Aynen katılıyorum sana
Öyle yeteneklerim yoktur bir kişiyle bile anlaşamıyorken üç beş kişi ile sohbet saçma.
İki kişiyle konuşunca birbirlerine karıştırıyorum benlik değil
Manita hariç mesajlaşmam , sevmiyorum mesaj olayını
Ahahhah ben ayni anda bi milyona yakin kisiyle konusabilirim
1 kişiyle bile mesajlaşırken zorlanıp sıkılıyorum
Sıkılmak ayrı mesajları karıştıyor musun o önemli olan
9 milyor
Tek kişi yeterli bana
Tek kişiyle
1 😂😂
1 kişiyle
Birden fazlası sıkar beni
Birkaç kişiyle
Maşallah
Ne için maşallah dedin
1...
İki olunca noluyo
Ayıp
Nesi ayıp
Malım ben biraz insanlari bekletmemeye çalışırım onlar beni bekletir
Merak etme insanlar ikiye ayrılıyor biri bekletenler ikincisi bekletmeyenler
Ben ikinciyim ama hep birinciler beni buluyor
Onlar her yerde merak etme
Bende öyle olacam artık yeter mk
Valla öyle olmak lazım bencede
Karışmaz bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar