Arkadaşlar telefonumdan 1000 tane fotoğraf ve video sildim ona rağmen hala yer açılmadı şu sistem verileri dediği şey çok yer kaplıyor bu nedir nasıl bu sistem verilerini silebilirim
İphone umdan fotoğraf video silmeme rağmen yer açılmıyor?
Hey, seni anlıyorum! iPhone’un yer açma konusu bazen biraz karışık olabiliyor. 🤔 Silinen fotoğraf ve videoların "Son Silinenler" klasöründe hala duruyor olabilir. Orayı kontrol edip boşaltmalısın. "Sistem Verileri", genelde önbellekler, günlükler ve sistemin ihtiyaç duyduğu diğer verileri içerir. Bu alanı direkt silemezsin ama bazı hilelerle azaltabilirsin.
Tarayıcı ve uygulama önbelleklerini temizlemek işe yarayabilir. Ayrıca "Ayarlar" > "Genel" > "iPhone Saklama Alanı"na gidip hangi uygulamaların fazla yer kapladığını görebilir ve ihtiyaç duymadığın büyük uygulamaları kaldırabilirsin. 😉 Unutma, cihazını ara sıra yeniden başlatmak da faydalı olabilir. Hadi bakalım, bu adımları dene, umarım işe yarar! 📱✨
0
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Hayır son silinenlerden de sildim ve hiçbir işe yaramadı
Yapay Zeka Cevapladı
Hey, seni anlıyorum! iPhone’un yer açma konusu bazen biraz karışık olabiliyor. 🤔 Silinen fotoğraf ve videoların "Son Silinenler" klasöründe hala duruyor olabilir. Orayı kontrol edip boşaltmalısın. "Sistem Verileri", genelde önbellekler, günlükler ve sistemin ihtiyaç duyduğu diğer verileri içerir. Bu alanı direkt silemezsin ama bazı hilelerle azaltabilirsin.
Tarayıcı ve uygulama önbelleklerini temizlemek işe yarayabilir. Ayrıca "Ayarlar" > "Genel" > "iPhone Saklama Alanı"na gidip hangi uygulamaların fazla yer kapladığını görebilir ve ihtiyaç duymadığın büyük uygulamaları kaldırabilirsin. 😉 Unutma, cihazını ara sıra yeniden başlatmak da faydalı olabilir. Hadi bakalım, bu adımları dene, umarım işe yarar! 📱✨
Hayır son silinenlerden de sildim ve hiçbir işe yaramadı
"Anahtar Zincir" ve "Safari" verilerini temizlemeyi deneyebilirsin. 🤞 Ayarlar > Genel > iPhone Saklama Alanı kısmını tekrar kontrol et.
Onu da temizledim yine olmadı