Arkadaşlar tabletimij ekranına bişey oldu yarısı siyah görünüyor nasıl düzelir?

Arkadaşlar tabletimij ekranına bişey oldu yarısı siyah görünüyor nasıl düzelir?
Arkadaşlar tabletimij ekranına bişey oldu yarısı siyah görünüyor nasıl düzelir?
Cevapla