Biri istek attı instadan bende kabul ettim tanımıyorum ama bianda kabul edesim geldi?

Tek pp var hesabımda gönderi vs yok niye attı ki, Niye istek attı kimsiniz falan desem saçma mı olur?

Biri istek attı instadan bende kabul ettim tanımıyorum ama bianda kabul edesim geldi?
Cevapla