Tanımadığım birine telefonumu verdim konuşsun diye?

Çok korkuyorum. Baya içim içimi yiyor. Bir kaç gün önce hotwheels alacaktım bir tanıdıktan. tam anlaştığımız buluşma yerine geldim ki tesadüfen biri geldi telefonunu kullanabilir miyim dedi. Kullan dedim ben acıyorum çünkü. Adam aldı oturdu banka başladı konuşmaya birileriyle. Tam o sırada hotwheels alacagım kisi geldi onla hasbihal ettik biraz. Adam bir teli kapıyir bir baska numara ceviriyor. Sonra hotwheels aldigim kisi gitti adamin yanina oturdum. Adam whatsappta 2 kisi kaydetmis konusmus. Sildi gozumun onunde. tel arama gecmisini de sildi. abi whatsapp ne alaka dedim sonra teli istedim acelem var dedim. Çok korkuyorum ben ögretmen olmak istiyorum adima bir sorun acilirsa sicilime islerse diye korkuyorum. Lise sonum bu arada. Polise mi gitsem diye dusundum ama ortada bir durum yok. Adamin belki de gercekten sarji vs bitti ve birseyler ayarlamisti arkadaslariyla falan tel gerekti. Bilemiyorum ama cok suphe ettim. Sizce bir sorun olur mu?

Tanımadığım birine telefonumu verdim konuşsun diye?
Cevapla