Apple hesabım engellenmiş, erişim isteğinde bulunamıyorum hata veriyor ne yapmalıyım?

Ben şimdi yurtdışındayken hesabımdaki numarayı değiştirmek için hesap kurtarma talebinde bulunmuştum, bugün SMS göndermeleri veya aramaları lazımdı ama ne SMS geldi telefonuma ne de arandım, hesabımın parolasını sıfırlamak için e postamı girdiğimde hesap engellendi diye yazı çıtı karşıma sitede ama erişim isteğinde bulunduğumda hata oturum süresi doldu diye hata veriyor, ne yapmalıyım?(Not apple telefonum yok hesabı siteden yapmıştım, nasıl çözebilirim bunu?)
Güncellemeler
1 yıl
Not VPN kullanmıyorum girerken, bilgisayardan da denedim aynı hatayı veriyor. re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Apple hesabım engellenmiş, erişim isteğinde bulunamıyorum hata veriyor ne yapmalıyım?
Cevapla