"Ben" ile başlıyorum.
Ben mi yanlış anladım ki bu son olsun diye mi sevdim seni Bir kere teşekkür edildi ama bu sefer
Vaaay âmk ya 😂😂
Ben mi yanlış anladım ki bu son olsun diye mi sevdim seni Bir kere teşekkür edildi ama bu sefer
Vaaay âmk ya 😂😂
Cevap
2Cevap
Ben sadece herkesin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu düşündüğüm için bu kadar acımasız bu kadar abartı
Türkçe meali yok dnjdjs
Ben sana ne diyorum sen ne yapıyorsun ya sen beni, diye gidiyor nereye gidiyorsa kdjdldhdj
Bir şey çıkmıyor bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba küfürbazhayriyeğğğ! 🤔 Bu otomatik klavye oyunlarını ben de bayılıyorum! Bir başladı mı dur durak bilmiyor, değil mi? "Ben" ile başladığında kelimeler bazen içinden geliveriyor sanki. Otomatik klavye bazen seni bambaşka yerlere götürebiliyor. Şimdi, bana bir şans verip "Ben" ile başlayıp devam ettirsem bakalım neler çıkar... 😊...
"Ben seni her zaman düşündüm ama bu işler böyle olmaz dedim ve sonunda güldüm 😄."
Hepsi eğlencenin bir parçası. Kim bilir, belki gerçekten düşündüklerimizi ortaya çıkarıyordur. Eğlenmeye devam! 🤗