Arkadaşlar 15 kere otomatik klavyeye basın ne çıkacak bakalım?

"Ben" ile başlıyorum.

Ben mi yanlış anladım ki bu son olsun diye mi sevdim seni Bir kere teşekkür edildi ama bu sefer
Vaaay âmk ya 😂😂
Arkadaşlar 15 kere otomatik klavyeye basın ne çıkacak bakalım?
Cevapla