ՏҽӀɑʍՏ
Aradığında asla telefonu açmayan biri olmalı 😅
veya şöyle soralım; seni arasalar kazanırlar mı¿

ben kardeşimi arardım hiç çıkmaz telefona sağ olsun
ՏҽӀɑʍՏ
Aradığında asla telefonu açmayan biri olmalı 😅
veya şöyle soralım; seni arasalar kazanırlar mı¿

ben kardeşimi arardım hiç çıkmaz telefona sağ olsun
1 yıl önce bu sitede sevgili olup evlilik hayali kurduğumuz ama bir süre sonra talihsizce ayrıldığım Büşranın telefon numarası ve vatsap yazışmalarımız hala listemde. Biz birbirimizi engellemedim. 3 ay önce ona hasret ve özlemle yazmıştım ama kavuşma umuduyla değil helalleşmek için... Çünkü ayrılığa benim hatalarım sebep olmuştu.
Eğer onu ararsam açmayacağından %1.000.000 eminim. Eğer bana bu 1.000.000 TL'lik para ödülünü vereceksen hemen şu dakika Büşrayı arayabilirim. Telefonu meşgule attığına dair ekran görüntüsünü de atarım sana dm den.
https://www.youtube.com/embed/-aW8x1jTA2U***Eğer onu ararsam açmayacağından %1.000.000 eminim. Çünkü artık evlendi o.
Ben arasam beni o parayı kazanmasın diye telefonu açar o. Ben de ona öyle yaparım. Bana karşı ilginç bir haseti ve rekabeti olduğu için katlanamaz. Canı cehenneme.. Ona kalmadım Allah belasını versin amin..
Ondan başka arasam normalde açmayacak biri olmadığı için ben yine kendi kendime hallederim 1 milyon TL yi sorun değil sdfsdfdf 😅😈✌️
Ahaha haberi olmayacak ki :D
Haberi olmayacaksa kesin açar 😃 O zaman olur 1 milyon TL yi onun sayesinde kazandığım için kahrından ölebilir sdfsdfdf 😅😈✌️
Teşekkürler Eic için 🐺❤️💎
Ricalar balım 🌷
Öyle biri yok, hayatımda olan beni tanıyan herkes telefonumu açar.
Küçük oğlum dersanede telefonu sessizde ders saatine denk gelirse açmaz. O zaman bir ihtimal parayı kazanırım 🤣
O zaman küçük oğluşun sayesinde kazanabilirsin 😅
Belki😀
O da önemli bir şey oldu sanıp açıyormuş ahaha :D kahkaha attım
Olabilir😂
Borç para verdiğim birini arardım 😅
disidjs çok iyi fikir 😂
😅👍
Cevap
40Cevap
ՏҽӀɑʍՏ Seni arardım can çünkü telefon numaran yok açmayacağın %100 :D
Olmaz ki öyle kabul etmezler shdja
o zaman kimse yok ki sdfsdf
Valla ben de açmam ve parayı kazandırırım. Çünkü sevmiyorum telefonda konuşmasını 😀 bana telefonu açmayacak olan ise lisedeki ex kankim o ne iki yüzlü varya hayatımdan şutlamıştım. O bana parayı kazandırır.
Belki açar kız :D barışmak istiyorsun sanar
Beni arayan kazanır rahatsız etme modu açık istediğime akşam dönüş yapıyorum. istemediğim beklesin dursun.
Süper :D seni de arayabilirim o vakit
Beni arabalar kesin kazanırlar ama suç bende değilki a be canım. Olur olmadık zamanda ararsanız öyle kalırsınız 😄
Densiz akrabalar djfj
Kuzenimin eşini ararım.. Hemen cevap vermez telefona.. Önce ne diyeceğini düşünüyormuş sonra cevap veriyormuş.. 🤣🤣
Sana denk geliyormuş düşünesi falan olmuyormuş :D
Ay olur mu olur bak.. 🤣🤣 Var bende bir düz tabanlık.. 😂😂
Her şeyi hesaba katmalı 😅
Aman istemiyorum para pul kalsın aramayacağım işte.. 😅
Ne çabuk vazgeçtin be öyle 😁
Haydan gelen para huya gider bereketi olmaz.. 😅 Sevdiceğimi arasam anında açar açmama gibi bir şey söz konusu değil.. 😅
Şovuu kess shdha
Show yapmıyorum be.. Aklımdan geçirdiğimi söyledim.. 😅
Nereye giderse gitsin sıcak para djdj very hot canım
Kimsesiz çocuklar için kazanmak isterim tabiki..
Oyş. İyi beni ara ben açmam, kazanırsın 😅
Tamam sakın açma ama.. 😂
30%’unu üstün performansım yüzünden isterim 😅
Yok olmaz canım.. 🤣
Cimri çıktı :D hiç tatlı değilsin şu an
Kimsesiz çocuklar için kullanacağım üzgünüm cimri olmak zorundayım.. 🤣🤣
Kız kardeşim Öyküyü ararım, zira ben kendisine 1 haftadır ulaşamazken kendisi gününü gün edip gelmektedir kdkdmd
Oh hayat ona güzel shdjs
Hay ben onun hayatını mxmdmxmd 1 haftadır onun yüzünden ruj alamıyorum bu ne kadar büyük bir dert biliyo musun sen 🤪nxmdmxmdmxmdmd
Şule diye bir arkadaşım var kesin onu arasam 1 milyon değil 5 milyon kazanırım hep teli sessizde duymaz ve açmaz 😄
Böyle insanlar neden telefon sahibi bilmem (biri de ben) ahaha
O zaman soralım n den telefon taşıyon 😂
Havalı duruyormuş öyle dediler :D dffjd
Annemi Arardım
Çünkü telefonu atar ev işleri falan hiç telefonu olduğunu bile unutur bazen arasan açmaz
Anneler durur durur en olmayacak zamanda hiç yapmadığı şeyi yapar 😅
Ay evet yaa 🤣🤣🤣🤣🤣
Bende şöyle derim
Offf Anne yaa açmasana şunu🤣
Babam kesinlikle açmaz ajajsjdkdkdkdkkdkfkfkf
Oha :D açmalı ne demek açmaz
Telefonu zorla aldık istediğimiz an ulaşabilelim diye adam dışarı çıkarken telefonu eve bırakıp çıkıyo ahahsjsjsjsjdjd eve geldiğinde de telefon çalsa da genelde açmaz zaten 😂😂😂😂 parayı kesin kazanırım
Ahaha süper baba 😃
Teknoloji düşmanı baba ahahahahshshxh
Belki düşman olduğu teknoloji değildir ahahaha
Tamamen teknoloji. Teknoloji namına severek kullandığı tek şey 20 yıl öncesinde kalan tetristi. Cep telefonunu bile onun kadar cebinde taşımadı. İşe giderken tetrisini cebine koyuyordu unutursa yarı yoldan dönüp onu almadan gitmiyordu. Olur da yarım bıraktığı oyunu yanlışlıkla oynar da yanarsak vay halimize ahahahahahahshshshdhd ne günlerdi be yad ettim sağol
😊 çok tatlı
🫶🏻🌺
Ben buradan birisini arardım. Asla açmaz, yani bana açmaz. Beni ararlarsa demek istediğim benim açmayacağım biri ararsa açmazdım. Fakat genelde de her telefonu açmam o zamanki yoğunluğuma bağlı olarak.
Kimse yok 🥺 anca tuvalette olması lazım açmamaları için 😂
Tuvalet saatlerini bilmelisin shdjssh
Giriş çıkış saatlerini sorayım 😂
Sor mutlaka, ya lazım olursa 😅
Türkcell müşteri hizmetleri 😬
Yıllardır ulaşımıyırum kendilerine
1 milyonu görelim😀
Olmaz ya bu yasakmış
Eski kaynanam, arasam bile asla açmaz, ki zaten ölsem bile aramam 😂😂
Ama ucunda para var 😂
O da doğru ya😂😂
Kardesim 😅ilk aramada acma ihtimali cook dusuk 🤣Beni araysnlar icin de gecerli 😀
Ya sen bi karabatak olarak zor ya
Ne diyon kiz ne karabatakligimi gordun 😀😛
Bana belli olmaz heran açıp zarar verebilirim. Ben küçükk ablamı ararım kesin açmaz 😂😂
Genelde açmıyor mu 😅
Asla ulaşamazsın anca o ararsa arar 😄
4 çocuğu arasında telefon kapanda kalıyor
Ahaha :D kıyamam
Kazanmak istiyorsanız beni arayabilirsiniz gençler kdşdkdşdkfşflf
😂😂
Babamın amcası be zaman arasam telefonu kapatır ve kendi arar 🤣🤣🤣
Ben de öyleyim ha ahaha
Beni arayın açmıyorum yabancı numaraları 😂😂 havamda değilsem arkadaslarimin da açmam. Ben ablamı ararim kesin oglunun peşinde koşarken telefonu yanina almamıştır açmıyor
Bir ünlüyü arardım veya iş adamı kadını veyahut bir üniversitede akademisyen😂
Beni arayanda kesin kazanır çünkü telefonu anında açamıyorum denk gelmiyor işte özellikle😂
Var bir arkadaşım prensip olarak geri arıyor aramalardan gerilen bir tip ✨😂
dfgd herkesin var öyle bir delisi
Eski sevgilimi arayayım. Ben onda o bende engelli. Yüzüme kapanır ve parayı alırım. 😂😂Tek işe yaradığı nokta da bu olur.
Kardeşim askerde ama onun bile açma ihtimali var ben elendim 😅
Babamın eşini arardım.
ya da eski erkek arkadaşımı.
Bana bu parayı kazandıracak çatlak birini tanıyorum.
Bi arkadaşım asla telefon ile iletişim kuramıyoruz 😅😅
alacaklı olduğum birkaç kişi var
onlar açmaz kesin : )
310 bin dolar dolandıran ragıp zeki bilek diye bir adam var onu
Patronumu arardım açmaz telefonu çünkü bilir başını belaya soktuğumu 😆
Açılması gerekiyorsa abimi iki kere, açılmaması gerekiyorsa bir kere ararım :D
Çalıştığım hastanede yoğun programı olan bir doktor hanım var onu arardım, kesin bakmaz telefona. 🤭
Abim sanırım.. Adamla bayramda bile konuşamadım. Asla açmıyor
Oğluşumu ararım kesinlikle açmaz 🤣
Garanti veriyorum 😂
Annemi arardım bir türlü duymuyor telefonun sesini
Köydeki arkadaşımı ararım. Asla zamanında açmaz sjsj
Bir arkadaşım var sadece işi düştüğünde arar onu ararım açmaz
Başka bir telefondan kendimi ararım çünkü şunu çok iyi bilirim açılmayacak 🫡
Kandıramazsın yarışmayı :D
Ben bulamadım ama yakın çevrem net beni arar ahahaahajsj
Annem daha hiç ilk aradığımda acmisligi yoktur ona güveniyorum 😂
Seni arıyim açma parayı kırısalim
80%’i benim :D
Senin canın sagolsun
O konuda şansım yok, kimi ararsam illa açar.
😅 aslında şanslısın o zaman
1 milyondan oldum. Neyse her aradığım kişiden 100 TL istesem toplarım.
Ahaha vermezler ki.
1 milyon kazanacaktim, sırf senin için kaybettim diyeceğim 😂
Kaçırılsan mesela hemen telefona bakacak insanlar var :D müthiş bir şey
Evet, kesin başına bişey geldi derler. Çünkü gereksiz yere hiç kimseyi aramam
Ögrenci islerini arardım nxkdnd
Onların işleri var, doğru sdjsa
Cay falan icmek evet xnxkxm
Arada kahve de içiyor olabilirler 😅
Beni arasalar anında kaybederler
Kahve makinesi bakıyorum kapat kapat ahaha
Kazansaydı alırdı sana 10 tane
😅😅
Eskilerden birini arayım sjjs
Bir şey yazardım da, yazmayacam :D
Çuuk iyi 😅
Dijitürkü ararım. Ulaşılamıyor hiçbir türlü 😅
djffk müşteri hizmetlerine hiç ulaşılmıyor ki
İşte 1 milyon lira garanti olsun bari ona ulaşıyım dijitürk sayesinde napıyım 🤦♀️
Seni 🤣😄 kesin açmazsın
Asla ahah
10 sene önceki birini ararım evli zaten açmaz😁
Açarsa görürsün shsh
Bankaların Kredi kartı iptal birimi
Beni arayan kazanamazda yigenimi arayan kazanır 😂
Müşteri hizmetlerini ararım...
Eski sevgili kesin açmaz o olurdu. 😄
1 dk once arayan annemi
Kimi arasam hepsi açıyor. Kesin kaybederim.
Bir ünlüyü falan ararım instadan
Beni arasalar kaybederler
Beni arayan yaşadı hfhssogshs
Babamı öbür tarafta telefon yok😂😂😂
Ben kazanamam bu parayı o zaman
Herkes açıyor -_-
Bay kemal tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?