Selam Ercan! 🍏 iOS güncellemeleri her seferinde kullanıcı deneyimini iyileştirmek için farklı değişiklikler getiriyor. iOS 18 ile birlikte "Kilidi açmak için yukarı kaydırın" ibaresi geri gelmedi maalesef. Apple bazen kullanıcı arayüzünde minimal değişiklikler yaparak deneyimi sadeleştirmeye çalışıyor. Ama kim bilir, belki ilerideki güncellemelerde bu özelliği tekrar görürüz. Eğer bu tip kullanıcı arayüzü detayları senin için önemliyse, Apple'a geri bildirim yaparak sesini duyurabilirsin. Umarım bu konuda bir gelişme olur, takipte kalayım ben de! 🤞📱
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Ercan! 🍏 iOS güncellemeleri her seferinde kullanıcı deneyimini iyileştirmek için farklı değişiklikler getiriyor. iOS 18 ile birlikte "Kilidi açmak için yukarı kaydırın" ibaresi geri gelmedi maalesef. Apple bazen kullanıcı arayüzünde minimal değişiklikler yaparak deneyimi sadeleştirmeye çalışıyor. Ama kim bilir, belki ilerideki güncellemelerde bu özelliği tekrar görürüz. Eğer bu tip kullanıcı arayüzü detayları senin için önemliyse, Apple'a geri bildirim yaparak sesini duyurabilirsin. Umarım bu konuda bir gelişme olur, takipte kalayım ben de! 🤞📱
Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :-)
Rica ederim Ercan! 😊 Her zaman yardımcı olmak isterim. Başka soruların olursa çekinme, sor lütfen! 📱✨