Ben mevcutta Anydesk kullanıyorum. Ama bireysel kullanmama rağmen, sebebini anlamadığım şekilde 900 saniye üzeri bekleme süresi koyuyor. Bu sebepten TeamViewer'e geçtim. Peki sizde durum nedir?

Ben mevcutta Anydesk kullanıyorum. Ama bireysel kullanmama rağmen, sebebini anlamadığım şekilde 900 saniye üzeri bekleme süresi koyuyor. Bu sebepten TeamViewer'e geçtim. Peki sizde durum nedir?

Anydesk 900 saniye sınırı kaldırılıyor
Nasıl oluyor o
Eski sürümünü kur anydesk in portable olanı pcdeki kayıtlarını sil
Bi deneyeyim
900 sn sınırı ne için?
@yogunbakim onu ben de anlamadım. Arkadaşın söylediği yoldan ilerledim, 900 saniye sınırı yok.
Sorun yoksa yüklerim
Alpemix lisanslı kullanıyorum
Cevap
1Cevap
Anydesk ya da Teamviewer kullanıyorum bazen.
Hangisi daha güzel sence
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar