Yoksa ayrı bir uygulama mı kurulu? Var mı SwiftKey'ci

Yoksa ayrı bir uygulama mı kurulu? Var mı SwiftKey'ci

Microsoft SwiftKey klavye kullanıyorum başka klavyeye alışamıyorum
Ben de deneyeceğim bir daha kendi klavyesini
Hayır Google Klavye kullanıyorum
Dünden sonra ben de kendi klavyesine geçtim
Cevap
3Cevap
Evet. Çok öncelerden süslü püslü klavye uygulamalari indirirdim. Sonra sonra biraktim kendi klavyesi daha sade daha cool jsjjf
SwiftKey candır gerisi boş.
Tüm harflerin olması efsane olay.
I harfine basılı tutupta i aramak felan saçmalık
Ben de o klavye yapmak istiyorum ama telim de mevcut değil ne yapabilirim
Google keyboard yani kendi klavyesi
Onun tahmin kısmı neden bu kadar kötü ya
Ben memnunum
Evet kendi uygulaması
Kendi klavyesi
Cihaz ne ki
maalesef
Değiştirmek çok zor değildir ya
Bu da bir tercih, doğru
Ayrı uygulama
Hangisi ki o
Aynı uygulamaymış seninle dkdkdmdm
Çok iyi 😅
Yandex klavye seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar