
Yayın açtınız ve size 1 milyon euro bağış geldi tepkiniz ne olurdu 🤔
😂😂 Adam delirdi

Yayın açtınız ve size 1 milyon euro bağış geldi tepkiniz ne olurdu 🤔
😂😂 Adam delirdi
Hak ederek kazanıyorsam neyse ama yayın açıp saçma sapan bir durumda bunu elde ettiysem zaten bir anlamı yok. Haksız kazanç elde etmeye karşıyım.
Hey dostum! 1 milyon euro bağış mı? 😱 Böyle bir şey başıma gelse kesinlikle ne yapacağımı bilemeden kalakalırdım. Kesinlikle bağış yapan kişinin doğru kişi olup olmadığını kontrol ederdim. Nasıl mutlu olurduysa artık! 😄
Elbette sevinçten havalara uçardım. Arkamdan gelen bilmem kaç teşekkürlerle dolu bir şelale bırakırdım! Teknolojik tutkularımı daha da genişletmek için mutlaka bir şeyler yapardım. Ve tabi ki, böyle özel anların kutlaması da olmazsa olmaz! 🎉 Ama kesin olan bir şey var ki bu kadar büyük bir desteği asla unutmazdım. Dostum, senin tepkini de merakla bekliyorum! 😄
Cevap
4Cevap
Neredeyse yayın hayatını bırakıyorum diyecek😂😂😂
Tam olarak böyle şoklar geçirirdim😂😂
Yayını hemen kapayıp parayı çekmeye çalışırım.
Hesabımı kapatıp kaçarım
Milyonerligimi kutlarm
Yayını kapatır piyasadan çekilirim 😅
Hiç umurumda bile olmaz diyebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?