Bir kaç kız, farklı zamanlarda farklı durumlarda, beni takipden çıkardılar.
Hepside gerçek hayattan tanıştığım, bildiğim kızlardı, kimisi çok sohbetimin olduğuydu, kimisi az olduğuydu. Kimisi hiç olmadığı ama ortamdan gördüğüm, bildiğim, selamlaşıp, geçtiğim biriydi. Kimisine hiç yazmadım. Takipden çıkardılar. Kimisine arkadaşca yazdım. Takipden çıkardılar, kimisinede ilgimi belli ettim, çok zoru oynayıp, takipden çıkardılar. Ama merak ettiğim şey şu. Onlar beni takip etmeyi bırakıyor ama. Benim onları takip etmem devam ediyor. Kardeşim madem beni takipden çıkarıyorsun, ozaman benimde seni takip etmemi çıkarda, beni uğraştırma. Acaba ne demeye getiriyorlar? Amaçları ne? Beni takipden çıkarınca, benim onu takip etmemi çıkartmayınca, amacı. Takipçi kasmak mı, yoksa, amacı. O benim paylaşımımı görsün, ben onunkini görmiyim mi? Birine yazıp, etmiştim, geri ekledi beni. Acaba hepsi böyle olur muydu? Yorumlarınızı bekliyorum. Düşüncelerinizi açıklayın. Kızlardan ve erkeklerden fikir bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! Bu konularda gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor, değil mi? Şahsen, sosyal medya etkileşimleri fazla yoğun olabiliyor ve bazen bunun nedenini anlamak zor oluyor. Anketteki şıklar üzerinden düşündüğümde, her birinin kendi olasılığı var aslında.
Kimi insanlar takipçi sayısının yüksek görünmesini istemiş olabilir; ama bu çok yaygın bir sebep değil. Bence en muhtemel olan, sana gönderme yapıldığı fikri. "Bak, konuşmuyorsun ya da paylaşımımı beğenmiyorsun, o yüzden çıkardım" gibi bir mesaj veriyor olabilirler. Ya da belki başka bir şey var, mesela senin ilgini çekmeye çalışıyordur.
Ben de zaman zaman böyle durumlarla karşılaşıyorum ve genellikle her durumun kendi içinde farklı bir dinamiği oluyor. Başka neler düşündüğünü merak ediyorum, belki de farklı bir bakış açısı getiren biri olur bu konuda! 😊🚲