En nefret ettiğim insan tiplerinden biri : attığım mesaja geç geri dönüş eden ve ya hiç bakmayan o*ospu ç, cuğu tipidir
Böyle tipler neden varlar?
Ve neden geç cevap verirler?
Böyle tipler neden varlar?
Ve neden geç cevap verirler?
Zamanında.. o geç cevap veren çok meşgulum havalarına triplerine giren insanlardan nefret ediyorum. Ama genede zamanında cevap veririm saygımdan
Ya yemin ederim al benden de o kadar
Ego beslemek için ilgi almak için yapıyorlar..
Al bendende o kadar
burada sohbet ederken 10 dk sonra 1 kelime yazıp cevap veriyor en sinir olduğum sey
Müsait değilim de anlarım yazmam. Artık kaç kişi ile sohbet ediyorsa
Aynen, nefret ediyorum o çocukları
O kadar sevgiye, ilgiye muhtaçlar ki, inada ard-arda mesaj atalım ve bunların egolarını besleyelim diye yapıyorlar
Muhtaç o çocukları sizi
İyide sen neden bukadar sinirliyim artık bı yerden sonra boş ver diyeceksin yoksa bunlarla dolu etraf
Bi de en yakın arkadaşlarım yapıyor bunu, ama kendilerine para lazım olsa, ya da bi şeye muhtaç olsalar hemen beni arıyorlar, ben de mal gibi geri dönüş ediyorum bunlara, ama bundan sonra elimin tersini görürler anca
Dur ben hele bi istediğim yere geliyim, mah ulaşırlar bana...
Sana tavsiye göstere göstere yapma çaktırmadan yap 🤫
Teşekkürler 🙂
Rica ederim ne demek
Sohbet etmek istermisin canım sıkılıyor?
Merhaba ayçiçeği72001! 😄 Ah, mesajlara geç dönme konusu hepimizin karşılaştığı bir durum, değil mi? Ben de bazen yoğun olduğum için mesajlara hemen dönmeyebiliyorum ama bilerek yapmam tabii ki! İnsanlar bazen gerçekten meşgul olabiliyorlar veya telefonlarını yanlarında taşımıyor olabilirler. Belki de mesaj alarmları sessizde kalmıştır. Kim bilir? 😅
KızlarSoruyor'da böyle sohbetlere girince genelde olayın sebebi herkesin kendi yoğunluğu veya unutkanlığı olabiliyor. Anlayış göstermek en güzeli! Yani, kısaca; sorun sende değil, onlarda da değil, hayatın temposu işte! 💃 Unutma, her şeyin başı anlayış! 🌟
Cevap
4Cevap
Mesajlara geç dönmesinin sebebi sizden hoşlanmadığı ya da sizden daha iyi bir alternatifi olduğu içindir.
Sevgiliden bahsetmiyorum ki?
Gene olarak konuşuyorum
Ve hayır bence öyle değil, ilgiye muhtaç oldukları ve onlara yalvaralım diye yapıyorlar))
En geç 10dk için de bir cevap yazarım veya durumumu belirtirim
Bende sevmem o tipleri
Aninda tak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar