Erkeklerde mesajların ssini alıp arkadaşlarına atıyo mu yoksa bunu sadece biz kızlar mı yapıyoruz?

Erkeklerde mesajların ssini alıp arkadaşlarına atıyo mu yoksa bunu sadece biz kızlar mı yapıyoruz?
Cevapla