Telefonum yurt dışı ve imei atmamıştım okur musunuz?

şu an telefonun ayarlar kısmında sim kartı takılı gösteriyor ama yukarıda sadece "yalnızca acil durum aramaları" yazıyor. Yani birisi beni arasa ulaşamaz mı? bir de şekeke yerinde çarpı işareti var. İmei süresi bitmiş mi oluyor?
Güncellemeler
1 yıl
şebeke* olacaktıve telefonu yıl başında almıştım
Güncellemeler
1 yıl
Bir sorum olacak telefona imei atma işlemi kaç dk sürüyor? ve imei atınca telefon sıfırlanıyor mu? bu telefonu yıl başında almıştım. çift sim yeri var. 1. yeri kullandım onun bitimine yakın 2. yere geçtim ve 3 ayı geçti sanırım onun hakkı da bitti
Telefonum yurt dışı ve imei atmamıştım okur musunuz?
Cevapla