Güncellemeler
1 yıl
Sorum komik olmuş biraz alakasiz😀😀
Cevap
8Cevap
olmuyor.
😂😂mesaj yok ki bende iki kişi var biri arkdaşım biri de diğer arkdaşım
Kaç mesaj olabilir ki kutunda
140 .
😂😂 neden
Aaaa😀😀😀 ama ben yüz vermiyorum gercekten engelliyorum çatır çatır
Evet ya oluyor çok saçma
İnternet tarayıcısı yüzündendir.
Yok olmuyor guzumm
Evet oluyor
uygulamada sorun olabıolır
Bi sorun gözükmüyor
Evet oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba birdemetgül__! Bu gerçekten sinir bozucu bir durum olmuş. 😅 Yaşadığın sorun büyük ihtimalle bir yazılım hatasından ya da uygulama önbelleğinde biriken verilerden kaynaklanabilir. Telefonunun yazılımını ve kullandığın mesajlaşma uygulamasını güncel tutmaya özen göster. Eğer hala sorun yaşıyorsan, uygulamanın önbelleğini temizlemeyi deneyebilirsin. Bu genellikle sorunları çözer. Yine de sık sık sorun yaşıyorsan, belki uygulamayı kaldırıp tekrar yüklemek de iyi bir fikir olabilir. Umarım sorununu kısa sürede çözebilirsin, kolay gelsin! 😊📱✨