Herkese günaydın... Whatsapp, snapchat, twitter veya bunların dışında. Günün ilk mesajını hangi uygulamadan alıyorsunuz? Var mı halen sms kullanan?

Herkese günaydın... Whatsapp, snapchat, twitter veya bunların dışında. Günün ilk mesajını hangi uygulamadan alıyorsunuz? Var mı halen sms kullanan?

vaay günaydınlar
🙏🏻
Wp😂
Günaydın abla :D
@Barış_LonelyForever günaydın kardeşim benim kahveni içtin mi
İçtim ablam sen de içtin mi
ben çay içiyorum, olur mu :D
oh afiyet olsun ✌️😂 @fesfs
Cevap
11Cevap
kimseden mesaj almıyorum.
günün güzel geçsin, günaydın
günaydın eyvallah
Hiçbir uygulamadan
Günaydınlar
burada bir kişiden oda arada sırada atiyor
güzel o zaman
Mesaj almıyorum desem yeridir
günün güzel geçsin, günaydın
Teşekkürler sizin de geçsin günaydınlar :) iyi haftalar dilerim
Sms arada atıyorum. Ama günün ilk mesajını almadım
Wp'den alıyorum
Çevre önemli tabi
en popüler olanı
whaatsap
Aynı
Aynı
Ben wp alıyorum
günaydınlar
aynı
Whaatsaap
wp:)
Telegram ve burası
zborsa
Dikkat etmem
Burdan:)
Vaay çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar