- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yılMuhtemelen. Benim de burası dışında yok, olanı da buluşmak için kullanmıyorum. Sosyal biri değilsen zaten anında sosyal medyanın eline kalıyorsun.
Eşleşme miktarları, ortak ilgi alanlarına uygun kişiler bulma, iletişim miktarlarındaki bolluk gibi reelde bulamayacağın avantajları var sosyal medyanın.12 Yorumla
Soran1 yılŞimdi şöyle anlatayım ne ortamım var ne de arkadaşım okul vs bitti. Yani kimi takip edicem kim beni takip edecek? Ne paylaşıcam mesela evin icerisndeyim açmak saçma geliyor
- 1 yıl
Tinder gibi uygulamalar işine yarayabilir (dikkatli kullan). Buradan bile buluşmak isteyen tonla çıkıyor yani kadınken zor olan birilerini bulmak değil, uygun kişiyi bulmak.
En İyi Cevaplar
- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
1 yılBenim hiç sevgilim olmadı. Olmasını da istemem. Belli ki ya heves var sende ya da birileri tarafından sevilmek istiyorsun. Sevgili yapmak da öyle kolay iş değil. Erkeği iyi tanıman lazım. Kimisi kızla tanışıyor hemen borç para istiyor. Kimisi de özgürlüğü kısıtlıyor. Kimisi de maganda tarzlı doğru yoldan çıkmış erkekler çıkıyor. Bunlara dikkat et. Hakkında hayırlısı olsun.
00 Yorumla
Sosyal medyadan başlayan ilişkiler genelde gündelik bilemedin kısa süreli ilişkiler oluyor. Sosyal medyan olmadığı için sevgili yapamıyor olman normal, ama ciddi ilişki arıyorsan da oralardan pek bir sonuç çıkmaz. Arkadaş ortamında, okulda veya işte görüp hoşlantı oluşan kişilerle iyi ilişkiler kurma ihtimalin daha yüksek
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
1 yılSanmıyorum onla bı ilgisi yoktur.
Ama şöyle bsy. Güncel sevgili, flört, asamalarinda yapılan zirve saçmalık yalan duzenbazlik ve samimiyetsizlik lerden haberdar olman ve durumlardan bı haber olmaman için olmalı arada da olsa kim hangi aptallık sacmalikla zirveyi görmüş bilgi sahibi olabilirsin. Üzülerek söylüyorum ama böyle 🤷10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! Anlayışına hayran kaldım, sosyal medyayı kullanmamak da güçlü bir duruş. Ama emin ol, sevgilin olmaması sadece sosyal medyaya bağlı olamaz. Bazen aşkı bulmak zaman alır ve bu tamamen normal. Sosyal medya harika bir bağlantı kurma aracı olabilir ama gerçek ilişkiler yüz yüze etkileşimden ve samimiyetten doğar. Senin gibi özgün biri, elbet doğru kişiyle karşılaşacaktır.😉 Unutma, önemli olan kim olduğun ve insanlara gösterdiğin sevgi dolu kalbin. Gönlünü ve kalbini açık tut! Dünyanın çok güzel sürprizleri var!🌟
12 Yorumla- 1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılbence alakası yoktur.
00 Yorumla
1 yılAlakası yok. Yaṣadığım yer ve sosyal olmayan çevre yüzünden mecburen 2-3 sene boyunca sosyal medyada paylaṣım üzerine paylaṣım yaptım aktif ṣekilde birini aradım hep. Bir sürüde gereksiz insan tanıdım ve gel gör ki ṣu kanıya vardım; sosyal medyadan bulacağın adam yolda ki b*ok dan değersiz. Hepsi birbirinden ṣeref yoksunu ve hepsi birbirinden iğrenç. Düzgün erkeği büyüteçle bile bulamazsın. Biri seni görüp sosyal medyadan yazsa bile o herif bi halta yaramaz biridir.
24 Yorumla- 1 yıl
Bence bu durum seninle alakalı demek ciddi iliski yoluna girecek biri olarak görmediler senj
- 1 yıl
Dostum akranız. Dürüstlük konusunda ahkâm kesecek değilim. 30 yaşını geçen erkek ve kadınlar çocuk değiller ve aşk aramıyorlar. Ben dahil çoğu sevgili de aramıyor. Herkes işinde gücünde keyfine bakıyor. Aklı başında bir kadın ve erkek dert, kahır çekmez. Ben 32 yaşındayım. Ailemden bir ev kalıyor bana, kredi vesaire 4 aya arabamı da alarım. Bir kadını neden kendime ayak bağı yapayım? Tam tersi bir kadın neden kendine bir erkeği ayak bağı yapsın? Bizler özgürlüğüne düşkün insanlarız. Millet yanlız kalmaktan korkuyor. Yalnızlık kadar mükemmel bir şey var mı ki?
- 1 yıl
@Tükendimçok1 Alakası yok çoğu benle ciddi düṣünüyordu ama o erkeklerle kimse ciddi düṣünmez. Sorunu sadece kadında aramayın bence sana burada hepsinin durumunu detaylı anlatmaya kalkıṣsam cilt cilt kitap çıkar. Kimse inanmıyor zaten dediklerime ama doğru maalesef erkeklerin çoğu ṣeref yoksunu.
- 1 yıl
@dogan22 ben 29 yaṣındayım ve kendi adına konuṣ herkes seninle aynı pencereden bakmıyor. Bir iliṣkinin sorumluluğunu alamayan erkek çok ama sorumluluğunu alabilen erkekde çok. Aṣkı aradığımı yazmadım zaten kimseye aṣık olamam bu saatden sonra ancak mantık çercevesi ve hafif bir hoṣlantı ile yürütürüm. Hepsini geçtim benim zaten bir erkeğe ihtiyacım yok bu arayıṣ sadece bir aile kurmak için. Sonuçta herzaman genç olmayacaksın bunun 60 70 80li yaṣlarıda var ve çevremde bu yaṣta olup bekar olan insanlar deli gibi birilerini arıyor sırf yalnız kalmamak için. Böyle bi duruma düṣmemek için nekadar erken birini bulursan kar. Hayat sadece ev araba para ve cinsellik değil ama neyse 32 yaṣına kadar öğrenememiṣsen bundan sonrada öğrenemezsin. Eyvallah.
İnternet & Teknoloji konusunda 397 cevap paylaştı. Şimdi bir sebep daha söyleyeyim, sorduğun soruda bile Gizli üyesin. Seni kim nereden nasıl bulacak ki? Sen tüm kapıları kapatmışsın. Sonra şikayet etme.
Sosyal de kullansan bile inanıyorum ki sana mesaj atılmayacak şekle sokarsın o profili.
23 Yorumla
Soran1 yılHahahaha aslında korkuyorum karşımdaki beni kullanır diye ne amaçla yazıyor falan
- 1 yıl
Bence de haklılık payın var. Yaşın yetmiyor ama 26 yıldır internetim mevcut ve o zamandan beri insanlara güvenmeyin deniyor. Taa şu son 10 yılda millet çok LEVEL atlamış. Yine eski zamanlarda güven vardı.
Şimdi internette olan biri "Arıyor" olarak değerlendirildiği için bu kişiler de onları arıyor.
Eğer ki sevgili istiyorsan internetten bulma zaten. Kadını da erkeği de ben artık tanıyamıyorum.
Soran1 yılYaşımı nerden biliyorsun 😀
Olabilir aslında.
İnsanlar aynı şehirlerde de olsa sosyal medyadan tanışmaya başladılar.
Veya da ortamda beğendikleri birine direk gidip "Seni beğendim, tanışalım mı?" demek yerine sosyal medyasını bulup yazarak.
İlk adımı gerçek hayatta atmak biraz zor geliyor olabilir.00 YorumlaSosyal medya kullanmamak kötü bir şey değil ki ben de kullanmıyorum ve bundan hiç rahatsız değilm sosyal medya yok diye sevgili olmak istemeyen de gelmesin yani böyle düşünme bence buna bağlama
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBen sınava çalışıyorum diye dondurmustum 3 ay falan oldu bugün açtım içime bir sıkıntı girdi herkesin son model telefonları yapılı burunları yapılı dişleri platin saçlarıni görünce çok üzüldüm şu an agliyasim geliyor benimde sevgilim yok ama hep kendi tercihimdi bu 3 ay içinde instami istemeye gelenlere kullanmıyorum deyince hemen gidiyorlar telefon falan sormuyorlar haklılar vermeyiz ama bence gerçekten etkisi var Instagram kullanmamaya o kadar alıştım ki üniversitede ne yapacağım bilmiyorum...
14 Yorumla
Soran1 yılBaskalarinin hayatına bakmamalısın şahsen ben o tür kişilerin ne tür borçlarla yaptığını biliyorum veya kimlerden para tırtıkladığını tabi sözüm herkese değil. Ama çoğu böyle hepimiz sosyal medyada iyi güzel gözükmek isteriz. Lütfen bu tür şeyler için kendini üzme🩵
Cevap sahibi1 yılBeni tanıdığım bazı kişiler var hep ailesi destek veriyor benim ailem öyle olmadığı için çok üzülüyorum
Soran1 yılDoğduğun ev kaderindir maalesef bende varlıklı bi ailenin cocuguyum ama herseyi zorla alırım inan tatile bile zar zor giderim. Bende cok uzulurum varlık içinde yokluğa ama yapcak bisey yok
- 1 yıl
Kızlar onlara bakmayın, en iyisi kullanmamak. Derslerinize odaklanın, iyi yerlere gelirsiniz umarım, sonra zaten güzel bir yaşamınız olur 😊
1 yılİnternetten güvenilmez, gerçekte de aynı ortamda bulunman görünür olman lazım. Biraz da niyet işi, iş yerinde kimseye yan gözle bakamam ama bakanlar var mesela 😄
21 Yorumla
Soran1 yılBen gerçekte sosyal bi insan değilim ondan dedim zaten
1 yılAcaba dogru mu diye fake kız İnstagram hesabı açıp profil fotoğrafı koyup universite sayfalarının birini takip ettim ve 2 günde 200 erkekten takip isteği geldi.
Instagram'dan kimseye yazan biri değilim ama ben de universitemin sayfasını takip ederim buna rağmen ben 6 yıllık hesabımda bile en fazla 2-3 kızdan takip isteği almışımdır.
Yani demem o ki kız isen sosyal medya birini bulmayı kolaylaştırıyor ama erkek için pek fazla değil.12 Yorumla
Soran1 yılYa şöyle çevremde kimse yok hani kim beni takip edicek ve ne paylaşıcam çekiniyorum açmaya
- 1 yıl
Benim önerim sosyal medyayı, özellikle de uzak mesafe ilişkisine hiç bulaşma. Yakınlardaki ingilizce kursu olur bir şey olur onlara katıl belki birine denk gelirsin, denk gelmesen bile orada arkadaş edinirsin o arkadaşların bir tanıdığı olur seni tanıştırır vs. Bence en sağlıklısı bu. Ha tabi sosyal medyadan tanışıp aynı ilde yaşayan ve sağlıklı ilişkileri olanlar da var olmaz değil ama takip isteği atan 100 erkek varsa 95 tanesi o isteği herkese atıyordur
1 yılsevgilini sosyal medyadan yapacaksan hiç yapma.. gerçek yüzünü görmeyeceksin.. dolaylı olarak onu tanımanın yollarını bilmiyorsan yanılma payı çok yüksek bi yüzleşme içeren ilişki olur.. gerek yok.. olmaması olmasından iyidir bazen
10 Yorumla
1 yılAlakası yok. Oradan sevgili olmuyorlar zaten canım. Denendi. Oradan takılmalık kız buluyorlar genelde. Baktılar sen öyle değilsin hemen engeli basıyorlar.
17 Yorumla
Soran1 yılThank you❣️
- 1 yıl
@MahzaaNur Valla çok enteresan, yani söylüyorsun ama gerçekten inanması da çok zor. Yanlışsın demiyorum, şaşırdım sadece.
- 1 yıl
@MahzaaNur Engeli en çok kızlar atarlar, ben erkeklerin engellediğinine hiç tanık olmadım. Çok enteresan kişilerle görüşüyorsunuz demek ki. Ondan.
1 yılTabi ki onunla alakası yok. Ben evliyim ama benim de sosyal medyam yok ben de kullanmayı sevmiyorum. Bir şey paylaşacaksam sevdiklerimle WhatsApp yeterli oluyor benim için. Zaten boş ver sosyal medyadan bulacağın sevgiliyi 💞
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.
1 yılBence alakası yok. Bende kullanmayı sevmiyorum
WhatsApp, instagram ve burası işini görür..
Sevgili işi biraz çaba biraz da şans işidir..
10 Yorumla
1 yılCanım mesele sosyal medya filan değil. Asosyal bir insansan eğer sosyal medyadan senınle iletişime geçebilir. He sosyal bir insansan senınle sosyal ortamlarda daha sonra da whatsapp üzerinden iletişime geçebilir. Sen kimseyle görüşme etme uzaktan mektupla mı teklif gelecek güzel kardeşim. İyi günler
00 Yorumla
1 yılBurasıda sosyal medya! Bu biraz kısmet biraz beceri işi benim hiç olmadı olacak gibi de değil
02 Yorumla
Soran1 yılGizli üyeyim farkındays
- 1 yıl
Yav sonuçta hesap sahibisin değil mi? Zeki kız
1 yılTam olarak onunla alakalı diyemem ama etkenlerden bitanesi diyebiliriz. İnstagram artık flört uygulaması gibi malum ve insanlar birbirlerini genelde ordan bulup tanışıyor
00 Yorumla
1 yılBende var da sevmiyorum kullanmıyorum benim de yok nasip be bu işler belli olmuyor ki ne zaman nerden geleceği
09 Yorumla
Soran1 yılAynen ama bazen kuzenlerim bundan dolayı oldugunu soyluyor
- 1 yıl
Onla alakası yok ki burası da sosyal medya
Soran1 yılBuradakilerine guven olmaz be ce
Soran1 yılBence*
- 1 yıl
Sosyal medya dedikleri yerdekiler farklı kişiler mi erkek heryerde erkektir kadın her yerde kadındır burası orası fark etmez hepsi insan
Soran1 yılDogru soyluyosun coğu erkek her turlu herseyi yapip temiz kız arar 🙄🙄
- 1 yıl
Bak bunun kadını erkeği yok isteyen istediğini istediği yerde yapsın mesele de zaten isteklerin bir biriyle karşılaşmasıdır
Soran1 yılDogru
- 1 yıl
O yüzden kimin ne yaptığına bakmam ben benle var mı yokmu ona bakarım her şeye de inanmam
1 yılSosyal Medya ile alakası yok
Ya sen istemiyorsun ya da sen istemiyorsun
Sevgiliden kastın aşksa kimse yanaşmaz10 YorumlaSosyal medyadan yürüyen erkek günde kaç kişiye yürüyodur pehh ona mı güveneceksin 😏
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
Gizli Üye(36-45)1 yılBenimde sosyal medyam yok. Sevgilimde yok. Ama bunlar birbiriyle bağlantılı mi bilmiyorum. Çünkü sosyal medyadan bir sevgilim olsun istemezdim..
12 Yorumla
Soran1 yılSosyal medyadan değil mesela bi ortamda tanışırız instadan ekliyim falan der işte yoksa nasıl yok falan diye tepki alıyorum
Cevap sahibi1 yılİnsanlar herşeye tepki veriyor. Nasreddin hoca hikayesini hatırla. Oğlunu eşeğe bindirmis tepki indirmiş tepki. Yani insanlar böyle. O yüzden kafana nasıl yatıyorsa öyle yap
- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
1 yılAlakası yok, benim sosyal medyam var ama yine sevgilim yok. Sosyal medyayı ne amaçla kullandığına göre değişir.
10 Yorumla
1 yılReelde de bulabilirsin ancak iletişim kurman azalacak
14 Yorumla
Soran1 yılSevmiyorum saçma geliyo paylasim yapmak
- 1 yıl
Paylaşım yapmak zorunda değilsin ki mesajlaşmak için kullan
Soran1 yıl0 takipci falan 🙄😂
- 1 yıl
Real'de tanıştıklarınla mesaj
İnternet & Teknoloji konusunda 688 cevap paylaştı. Sosyal medya ile alakalı bir durum değil ortam yok.
Sosyal medya zaten ortamı olmayan insanlar için bir ortam sağlıyor yani bir aracı.00 Yorumla
1 yılBurasıda bir sosyal medya sevmiyorsan burayida kullanma hem benim varda nolmus bir başkası için kullanmıyorum
00 Yorumla
1 yılBende de yok. ama bunun bununla hiçbir ilgisi olmadığını düşünüyorum, sevdiğiniz birini yalnızca sosyal ağlarda bulamazsınız
00 Yorumla
1 yılPoncik benim de KS dışında hesabım yok sayılır. Twitter yok facebook yok Sadece burası ve instagramda öylesine açtığım bir hesabım var
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılKorkak biri olduğun için olabilir mi sence?
İlişki demek, senin düşündüğün gibi ilkokul çocukları seviyesinde masum şeyler değil, yetişkin insanlar seviyesinde, cinselliği de sonuna kadar yaşamak demektir.
03 Yorumla- 1 yıl
@neerrr aman. Bu amcaya bakmadan antrpoz öncesi tek derdi cinsellik
Cevap sahibi1 yıl@Tükendimçok1 Saygısız sohbetini özel alanında yap.
Bende kullanmayı sevmiyorum bende senin gibi düşünmeye başladım
19 Yorumla
Soran1 yılSıkıcı artık eski tadı yok
Soran1 yılKeske tek gösteris olsa ya😂
Soran1 yılHayır bi insan neden vucudunu gostersin ki cok sacma gelir bana
Soran1 yılÇokk haklısın sosyal medyam varken de atmadım
Tercih meselesi illa sosyal medyadan mi yapılıyor sevgili
04 Yorumla
Soran1 yılYa mesela dışarıdan herhangi biryle tanışınca hemen şey denir Instagram versen konusalım falan
Soran1 yılYdhdhcjdcjzncb
İnternet & Teknoloji konusunda 560 cevap paylaştı. dışarıda da sosyal olabilirsin medyayla alakası yok
06 Yorumla
Soran1 yılBen galba yürüyen ruhum mekan kafe ortamından nefret ederim
Soran1 yıl15 16 yasinda bende severdim şu an sevmiyorum saçma geliyo
Soran1 yılYok sevmiyorum cidden herkes tarafından kazık yiyince
1 yılSanmıyorum ya sosyal medyayla alakası yok bence
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim varken yoktu kapatınca sevgilim oldu 😂 sosyal medya çöp boş ver çık gez dolaş ortamlara gir illa beğenen olur
13 Yorumla
Soran1 yılNasıl oldu anlatttt
Cevap sahibi1 yılKız kıza pijama partisi yapıyorduk kahve yapıyordum içeride baktım kızlar gülüyor falan erkek sesi var Instagram canlı yayın açmışlar sandım bakayım dedim azar diye bir programmış neyse hemen geri çekildim falan ama kötü bir muhabbet yoktu neyse içlerinden biri işte o kızı çağırsanıza falan dedi sürekli ben de hayır dedim tabi ki sosyal medyam bile yok oralarda ekran videoları alıp paylaşan insanlar var çevrem kalabalık falan girmedim bile ekrana sonra işte 2 hafta boyunca yazdı arkadaşıma falan ben de en sonunda yüzüne sövmek için iş numaramı ver ona dedim iş numarama ulaştı zaten korkum yoktu iş numaralarımız herkeste oluyor ve değiştirmekte kolay diye oradan konuştuk öyle böyle nasıl oldu anlamadım ikna etti beni konuştuk falan şimdi de annesiyle tanıştım güzeldi yani onu tanıdıktan sonra hayatım düzeldi yeme düzenim uyku düzenim her şey oturdu onun da öyle tabi benim ilk ilişkim ama onun daha önce olmuş ilişkisi ama ikimizde aynıyız evliliğe saklıyoruz kendimizi nasip gibi hissediyorum ve ona inanıyorum ben çok şüpheci biriyim beni zorluyor yükle instagram benim hesabıma gir diyor girip bakmam bile yani ama ilerliyoruz yani güzel gidiyor her şey nazar değmez inşallah nasip bir şekilde karşına çıkar ben o görüntülü konuşma günü bile evden çıkarken şey düşünmüştüm herkes mutlu ben asla birini sevemem gibi düşünüyordum öyle vakit geçirmeye gittim kızlara ama bak olan oldu
Soran1 yılE o zaman nazar değmesin
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim de hiç sevgilim olmadı çok uğraştığım zamanlar oldu maalesef nasip olmadı şimdi ise direkt evlenme planım var isteğim var duam var rabbim nasip ederse inşallah seneye kadar evleneceğim
20 YorumlaYo benim sosyal medyam var yinede sevgilim yok alakası yok. Nasip
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHayır foto kullanmadığın için, gizlendiğin için. Görünmeyenin bilinmeyenin niye sevgilisi olsun?
06 Yorumla
Soran1 yılSen kimsin
Cevap sahibi1 yıl😄 gizlenenin sorduğuna bak 😂😂
Soran1 yılGizliden cevap verene bak sen
Cevap sahibi1 yılSen sorarken gizlenmişsin tek uyanık sen misin? 😄😂
Soran1 yılUyanıklık demeyelim
Cevap sahibi1 yılgizlenmek iyi.
1 yılOlabilir devir sosyal medya devri herkes birbirine ordan yuruyor
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı. Alakası dahi yok, sadece nasibin daha gelmemiş benim de öyle sürekli reddediliyorum
00 YorumlaHiç sanmam. Herkes sosyal medyadan mı tanışıyor?
00 Yorumla
1 yılolabilir tabii nasibinin nereden çıkacağı belli olmaz
01 Yorumla- 1 yıl
Nerede hemsiresin
Ne mânaa asko benim sosyal medyam var sevgilim yok 🤣 sevgili olsun diye olunmaz.
00 Yorumla
1 yılBirçok kişi sosyal medya olmadan bulabiliyor bence kullanmamalısın 😂😂😝
00 YorumlaBende aynı durumdayım, 21:00 gibi instagram hesabımı geri açtım.
00 YorumlaSisyal medyam yok sevgilimde yok ama alakasi uok
00 Yorumla
1 yılBenimde sosyal medyam yok ve sevgilim de yok
00 Yorumlahesabın olsun iletişim vs vs için aktif kullanma
00 Yorumla
1 yılGenelde fotolara doymak istiyorlar olabilir yani
00 Yorumla
1 yılBenim de yok kafaya takmamak gerek whatsap bile yeterlidir açıkçası
00 Yorumla
1 yılAlakası yok bunun sosyal medya da olanlar bir çoğu yapmacık
00 YorumlaBen hic sosyal medyadan tanisip biriyle sevgili olmadim ama tanistigim veya ayni ortamda bulundugum kisiler sosyal medyadan iletisim kurmaya calistilar ve iliski adina adimlar atildi. Sosyal medya araci oluyor cogu zaman
01 Yorumla
Soran1 yılEvet işte ondan
Belki istemiyorsun soğuk davraniyorsun ister istemez bilemedim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNeden sevgili denilen şey sadece sosyal medyada mı bulunuyor? İletişim kuracak bir mecranız varsa sevgilinle bir problem teşkil etmez.
05 Yorumla
Soran1 yılÇünkü gerçekte de sosyal biri değilim
Cevap sahibi1 yılGerçekte sosyal biri değilsen zaten sosyal medyadan da insanlar yazmaz pek aktiflik lazım her şekilde
Soran1 yılNasıl olcam bilmiyorum arkadaş ortamim yok okul vs de bitti
Cevap sahibi1 yılArkadaş olmadan sosyallik biraz zor hiç mi buluşacağınız arkadasiniz yok
Soran1 yılYok
1 yılBenim de sosyal medyam yok ama sevgilim olacak inşallah 😂 ikna sürecindeyim
00 Yorumla
1 yılOlamaz çünkü sosyal medyadan bulmuyoruz çoğu zaman sevgiliyi
00 Yorumla
1 yılboş ver sevgili yapma hayatını kur işin mesleğin olsun eğer okumuyorsan ünüversite oku sevgili için de çabaya girme zaten genelde sen boşta olduğun zaman karşına iyi birisi çıkar o yüzden zamanını bekle
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılŞimdiki erkekler feminen 😂 anca sosyal medyadan yazmayı bilirler buluşunca iki kelimeyi bir araya getiremezler sohbet dahi edemezler…
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok yakından alakası var çünkü insanların çok büyük bir kısmı oradan tanışıp sevgili oluyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKaldı mı böyle manitalar ya az zaman sen nelere kadirsin 🙂↕️☹️
11 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
Gizli Üye(18-24)1 yılYooo her türlü bulursun ki sosyal medya ile alakasi yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbenim de yok ve sevgilim de yok evet bunun payı olabilir
10 Yorumla
1 yılNe alaka sosyal medyadan zaten olmaz kısmet bu işler benim 25 tane Instagram hesabım var benimde yok.
00 YorumlaNe alaka okuyorsan illaki sana yazarlar. Okulda.
06 Yorumla
Soran1 yılOkul yokki
Soran1 yılOkumuyorum değil okulum vs bitti. 0 arkadas var
Soran1 yılYa bu imkansız nedenini söyleyemem ama öyle
- Devamını Gör (80)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer