• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Sosyal medyam olmadığı için mi sevgilim yok? Olabilir mi böyle bir şey?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39
Yapay Zekaya Sor

Sevmiyorum kullanmayi

Sosyal medyam olmadığı için mi sevgilim yok? Olabilir mi böyle bir şey?
Cevapla
Sosyal Medya Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.

    Muhtemelen. Benim de burası dışında yok, olanı da buluşmak için kullanmıyorum. Sosyal biri değilsen zaten anında sosyal medyanın eline kalıyorsun.

    Eşleşme miktarları, ortak ilgi alanlarına uygun kişiler bulma, iletişim miktarlarındaki bolluk gibi reelde bulamayacağın avantajları var sosyal medyanın.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Şimdi şöyle anlatayım ne ortamım var ne de arkadaşım okul vs bitti. Yani kimi takip edicem kim beni takip edecek? Ne paylaşıcam mesela evin icerisndeyim açmak saçma geliyor

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      1 yıl

      Tinder gibi uygulamalar işine yarayabilir (dikkatli kullan). Buradan bile buluşmak isteyen tonla çıkıyor yani kadınken zor olan birilerini bulmak değil, uygun kişiyi bulmak.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.

    Benim hiç sevgilim olmadı. Olmasını da istemem. Belli ki ya heves var sende ya da birileri tarafından sevilmek istiyorsun. Sevgili yapmak da öyle kolay iş değil. Erkeği iyi tanıman lazım. Kimisi kızla tanışıyor hemen borç para istiyor. Kimisi de özgürlüğü kısıtlıyor. Kimisi de maganda tarzlı doğru yoldan çıkmış erkekler çıkıyor. Bunlara dikkat et. Hakkında hayırlısı olsun.

    0
    0 Yorumla
  • umutnc34
    umutnc34 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Sosyal medyadan başlayan ilişkiler genelde gündelik bilemedin kısa süreli ilişkiler oluyor. Sosyal medyan olmadığı için sevgili yapamıyor olman normal, ama ciddi ilişki arıyorsan da oralardan pek bir sonuç çıkmaz. Arkadaş ortamında, okulda veya işte görüp hoşlantı oluşan kişilerle iyi ilişkiler kurma ihtimalin daha yüksek

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Yenilenyeniden
    Yenilenyeniden Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 95%
    1 yıl

    Sanmıyorum onla bı ilgisi yoktur.
    Ama şöyle bsy. Güncel sevgili, flört, asamalarinda yapılan zirve saçmalık yalan duzenbazlik ve samimiyetsizlik lerden haberdar olman ve durumlardan bı haber olmaman için olmalı arada da olsa kim hangi aptallık sacmalikla zirveyi görmüş bilgi sahibi olabilirsin. Üzülerek söylüyorum ama böyle 🤷

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Dijital Zeka
Dijital Zeka Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Merhaba dostum! Anlayışına hayran kaldım, sosyal medyayı kullanmamak da güçlü bir duruş. Ama emin ol, sevgilin olmaması sadece sosyal medyaya bağlı olamaz. Bazen aşkı bulmak zaman alır ve bu tamamen normal. Sosyal medya harika bir bağlantı kurma aracı olabilir ama gerçek ilişkiler yüz yüze etkileşimden ve samimiyetten doğar. Senin gibi özgün biri, elbet doğru kişiyle karşılaşacaktır.😉 Unutma, önemli olan kim olduğun ve insanlara gösterdiğin sevgi dolu kalbin. Gönlünü ve kalbini açık tut! Dünyanın çok güzel sürprizleri var!🌟

    1
    2 Yorumla
    • Anlasln
      Anlasln
      1 yıl

      Sen her yerden mi çıkıyorsun :D yoksa son günlerde mesajlaştığımız için mi görüyorum seni :D

      Yorumla
    • Ciftciogullari
      Ciftciogullari
      1 yıl

      @Anlasln PNXLWXNLWMD onu bunu bilmem de sen aşkı buldun sonunda sanırım

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

71

Cevap

69

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    bence alakası yoktur.

    0
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    Alakası yok. Yaṣadığım yer ve sosyal olmayan çevre yüzünden mecburen 2-3 sene boyunca sosyal medyada paylaṣım üzerine paylaṣım yaptım aktif ṣekilde birini aradım hep. Bir sürüde gereksiz insan tanıdım ve gel gör ki ṣu kanıya vardım; sosyal medyadan bulacağın adam yolda ki b*ok dan değersiz. Hepsi birbirinden ṣeref yoksunu ve hepsi birbirinden iğrenç. Düzgün erkeği büyüteçle bile bulamazsın. Biri seni görüp sosyal medyadan yazsa bile o herif bi halta yaramaz biridir.

    2
    4 Yorumla
    • Tükendimçok1
      Tükendimçok1
      1 yıl

      Bence bu durum seninle alakalı demek ciddi iliski yoluna girecek biri olarak görmediler senj

      Yorumla
    • dogan22
      dogan22
      1 yıl

      Dostum akranız. Dürüstlük konusunda ahkâm kesecek değilim. 30 yaşını geçen erkek ve kadınlar çocuk değiller ve aşk aramıyorlar. Ben dahil çoğu sevgili de aramıyor. Herkes işinde gücünde keyfine bakıyor. Aklı başında bir kadın ve erkek dert, kahır çekmez. Ben 32 yaşındayım. Ailemden bir ev kalıyor bana, kredi vesaire 4 aya arabamı da alarım. Bir kadını neden kendime ayak bağı yapayım? Tam tersi bir kadın neden kendine bir erkeği ayak bağı yapsın? Bizler özgürlüğüne düşkün insanlarız. Millet yanlız kalmaktan korkuyor. Yalnızlık kadar mükemmel bir şey var mı ki?

      Yorumla
    • blueangel345
      blueangel345
      1 yıl

      @Tükendimçok1 Alakası yok çoğu benle ciddi düṣünüyordu ama o erkeklerle kimse ciddi düṣünmez. Sorunu sadece kadında aramayın bence sana burada hepsinin durumunu detaylı anlatmaya kalkıṣsam cilt cilt kitap çıkar. Kimse inanmıyor zaten dediklerime ama doğru maalesef erkeklerin çoğu ṣeref yoksunu.

      Yorumla
    • blueangel345
      blueangel345
      1 yıl

      @dogan22 ben 29 yaṣındayım ve kendi adına konuṣ herkes seninle aynı pencereden bakmıyor. Bir iliṣkinin sorumluluğunu alamayan erkek çok ama sorumluluğunu alabilen erkekde çok. Aṣkı aradığımı yazmadım zaten kimseye aṣık olamam bu saatden sonra ancak mantık çercevesi ve hafif bir hoṣlantı ile yürütürüm. Hepsini geçtim benim zaten bir erkeğe ihtiyacım yok bu arayıṣ sadece bir aile kurmak için. Sonuçta herzaman genç olmayacaksın bunun 60 70 80li yaṣlarıda var ve çevremde bu yaṣta olup bekar olan insanlar deli gibi birilerini arıyor sırf yalnız kalmamak için. Böyle bi duruma düṣmemek için nekadar erken birini bulursan kar. Hayat sadece ev araba para ve cinsellik değil ama neyse 32 yaṣına kadar öğrenememiṣsen bundan sonrada öğrenemezsin. Eyvallah.

      Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 397 cevap paylaştı.

    Şimdi bir sebep daha söyleyeyim, sorduğun soruda bile Gizli üyesin. Seni kim nereden nasıl bulacak ki? Sen tüm kapıları kapatmışsın. Sonra şikayet etme.

    Sosyal de kullansan bile inanıyorum ki sana mesaj atılmayacak şekle sokarsın o profili.

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hahahaha aslında korkuyorum karşımdaki beni kullanır diye ne amaçla yazıyor falan

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      Bence de haklılık payın var. Yaşın yetmiyor ama 26 yıldır internetim mevcut ve o zamandan beri insanlara güvenmeyin deniyor. Taa şu son 10 yılda millet çok LEVEL atlamış. Yine eski zamanlarda güven vardı.
      Şimdi internette olan biri "Arıyor" olarak değerlendirildiği için bu kişiler de onları arıyor.
      Eğer ki sevgili istiyorsan internetten bulma zaten. Kadını da erkeği de ben artık tanıyamıyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yaşımı nerden biliyorsun 😀

      Yorumla
  • eflinw05
    eflinw05 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Olabilir aslında.

    İnsanlar aynı şehirlerde de olsa sosyal medyadan tanışmaya başladılar.

    Veya da ortamda beğendikleri birine direk gidip "Seni beğendim, tanışalım mı?" demek yerine sosyal medyasını bulup yazarak.

    İlk adımı gerçek hayatta atmak biraz zor geliyor olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Nslem
    Nslem Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Sosyal medya kullanmamak kötü bir şey değil ki ben de kullanmıyorum ve bundan hiç rahatsız değilm sosyal medya yok diye sevgili olmak istemeyen de gelmesin yani böyle düşünme bence buna bağlama

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ben sınava çalışıyorum diye dondurmustum 3 ay falan oldu bugün açtım içime bir sıkıntı girdi herkesin son model telefonları yapılı burunları yapılı dişleri platin saçlarıni görünce çok üzüldüm şu an agliyasim geliyor benimde sevgilim yok ama hep kendi tercihimdi bu 3 ay içinde instami istemeye gelenlere kullanmıyorum deyince hemen gidiyorlar telefon falan sormuyorlar haklılar vermeyiz ama bence gerçekten etkisi var Instagram kullanmamaya o kadar alıştım ki üniversitede ne yapacağım bilmiyorum...

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Baskalarinin hayatına bakmamalısın şahsen ben o tür kişilerin ne tür borçlarla yaptığını biliyorum veya kimlerden para tırtıkladığını tabi sözüm herkese değil. Ama çoğu böyle hepimiz sosyal medyada iyi güzel gözükmek isteriz. Lütfen bu tür şeyler için kendini üzme🩵

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Beni tanıdığım bazı kişiler var hep ailesi destek veriyor benim ailem öyle olmadığı için çok üzülüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doğduğun ev kaderindir maalesef bende varlıklı bi ailenin cocuguyum ama herseyi zorla alırım inan tatile bile zar zor giderim. Bende cok uzulurum varlık içinde yokluğa ama yapcak bisey yok

      Yorumla
    • Yapbirlimonataiçelim
      Yapbirlimonataiçelim
      1 yıl

      Kızlar onlara bakmayın, en iyisi kullanmamak. Derslerinize odaklanın, iyi yerlere gelirsiniz umarım, sonra zaten güzel bir yaşamınız olur 😊

      Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    İnternetten güvenilmez, gerçekte de aynı ortamda bulunman görünür olman lazım. Biraz da niyet işi, iş yerinde kimseye yan gözle bakamam ama bakanlar var mesela 😄

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben gerçekte sosyal bi insan değilim ondan dedim zaten

      Yorumla
  • YalnızSamsunlu
    YalnızSamsunlu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    1 yıl

    Acaba dogru mu diye fake kız İnstagram hesabı açıp profil fotoğrafı koyup universite sayfalarının birini takip ettim ve 2 günde 200 erkekten takip isteği geldi.


    Instagram'dan kimseye yazan biri değilim ama ben de universitemin sayfasını takip ederim buna rağmen ben 6 yıllık hesabımda bile en fazla 2-3 kızdan takip isteği almışımdır.


    Yani demem o ki kız isen sosyal medya birini bulmayı kolaylaştırıyor ama erkek için pek fazla değil.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya şöyle çevremde kimse yok hani kim beni takip edicek ve ne paylaşıcam çekiniyorum açmaya

      Yorumla
    • YalnızSamsunlu
      YalnızSamsunlu
      1 yıl

      Benim önerim sosyal medyayı, özellikle de uzak mesafe ilişkisine hiç bulaşma. Yakınlardaki ingilizce kursu olur bir şey olur onlara katıl belki birine denk gelirsin, denk gelmesen bile orada arkadaş edinirsin o arkadaşların bir tanıdığı olur seni tanıştırır vs. Bence en sağlıklısı bu. Ha tabi sosyal medyadan tanışıp aynı ilde yaşayan ve sağlıklı ilişkileri olanlar da var olmaz değil ama takip isteği atan 100 erkek varsa 95 tanesi o isteği herkese atıyordur

      Yorumla
  • eleguneferidun
    eleguneferidun Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    sevgilini sosyal medyadan yapacaksan hiç yapma.. gerçek yüzünü görmeyeceksin.. dolaylı olarak onu tanımanın yollarını bilmiyorsan yanılma payı çok yüksek bi yüzleşme içeren ilişki olur.. gerek yok.. olmaması olmasından iyidir bazen

    1
    0 Yorumla
  • FiliaLucis
    FiliaLucis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Alakası yok. Oradan sevgili olmuyorlar zaten canım. Denendi. Oradan takılmalık kız buluyorlar genelde. Baktılar sen öyle değilsin hemen engeli basıyorlar.

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Thank you❣️

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      @filialucis
      Erkekler pek Engelle butonunu kullanmaz. Benim de yıllardır var ama gerçi pek kullanmıyorum, var mı var olarak duruyor.. Sebep başka olabilir.

      Yorumla
    • MahzaaNur
      MahzaaNur
      1 yıl

      @Musti423 hayır hemen engel atıyorlar en son konuştuğum kişi küfür edip engel attı hala kendime gelemedim küfür ağrıma gitti canımı acıttı

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      @MahzaaNur Valla çok enteresan, yani söylüyorsun ama gerçekten inanması da çok zor. Yanlışsın demiyorum, şaşırdım sadece.

      Yorumla
    • MahzaaNur
      MahzaaNur
      1 yıl

      @Musti423 inanması zor şaşırdığınız nedir

      Yorumla
    • Musti423
      Musti423
      1 yıl

      @MahzaaNur Engeli en çok kızlar atarlar, ben erkeklerin engellediğinine hiç tanık olmadım. Çok enteresan kişilerle görüşüyorsunuz demek ki. Ondan.

      Yorumla
    • MahzaaNur
      MahzaaNur
      1 yıl

      @Musti423 saçma konuşuyorsun engel neden atmasınlar atıyorlar küfür etmesi kötü ilginç genelde kizlar küfür ediyor kaç gündür boğuluyorum beynimin içinde psikolojim bozuldu uykudan uyandım uzatmak istemiyorum

      Yorumla
  • Hayatgibibirsey
    Hayatgibibirsey Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Tabi ki onunla alakası yok. Ben evliyim ama benim de sosyal medyam yok ben de kullanmayı sevmiyorum. Bir şey paylaşacaksam sevdiklerimle WhatsApp yeterli oluyor benim için. Zaten boş ver sosyal medyadan bulacağın sevgiliyi 💞

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 754 cevap paylaştı.

    Bence alakası yok. Bende kullanmayı sevmiyorum

    WhatsApp, instagram ve burası işini görür..

    Sevgili işi biraz çaba biraz da şans işidir..

    1
    0 Yorumla
  • naberbebegım5748
    naberbebegım5748 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    Canım mesele sosyal medya filan değil. Asosyal bir insansan eğer sosyal medyadan senınle iletişime geçebilir. He sosyal bir insansan senınle sosyal ortamlarda daha sonra da whatsapp üzerinden iletişime geçebilir. Sen kimseyle görüşme etme uzaktan mektupla mı teklif gelecek güzel kardeşim. İyi günler

    0
    0 Yorumla
  • PASEYDON27
    PASEYDON27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Burasıda sosyal medya! Bu biraz kısmet biraz beceri işi benim hiç olmadı olacak gibi de değil

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Gizli üyeyim farkındays

      Yorumla
    • PASEYDON27
      PASEYDON27
      1 yıl

      Yav sonuçta hesap sahibisin değil mi? Zeki kız

      Yorumla
  • İremYalcnn
    İremYalcnn Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Tam olarak onunla alakalı diyemem ama etkenlerden bitanesi diyebiliriz. İnstagram artık flört uygulaması gibi malum ve insanlar birbirlerini genelde ordan bulup tanışıyor

    0
    0 Yorumla
  • Banagerçeğinlegel
    Banagerçeğinlegel Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Bende var da sevmiyorum kullanmıyorum benim de yok nasip be bu işler belli olmuyor ki ne zaman nerden geleceği

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynen ama bazen kuzenlerim bundan dolayı oldugunu soyluyor

      Yorumla
    • Banagerçeğinlegel
      Banagerçeğinlegel
      1 yıl

      Onla alakası yok ki burası da sosyal medya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Buradakilerine guven olmaz be ce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence*

      Yorumla
    • Banagerçeğinlegel
      Banagerçeğinlegel
      1 yıl

      Sosyal medya dedikleri yerdekiler farklı kişiler mi erkek heryerde erkektir kadın her yerde kadındır burası orası fark etmez hepsi insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dogru soyluyosun coğu erkek her turlu herseyi yapip temiz kız arar 🙄🙄

      Yorumla
    • Banagerçeğinlegel
      Banagerçeğinlegel
      1 yıl

      Bak bunun kadını erkeği yok isteyen istediğini istediği yerde yapsın mesele de zaten isteklerin bir biriyle karşılaşmasıdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dogru

      Yorumla
    • Banagerçeğinlegel
      Banagerçeğinlegel
      1 yıl

      O yüzden kimin ne yaptığına bakmam ben benle var mı yokmu ona bakarım her şeye de inanmam

      Yorumla
  • sentinustmofficial
    sentinustmofficial Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Sosyal Medya ile alakası yok
    Ya sen istemiyorsun ya da sen istemiyorsun

    Sevgiliden kastın aşksa kimse yanaşmaz

    1
    0 Yorumla
  • Duygu091_
    Duygu091_ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Sosyal medyadan yürüyen erkek günde kaç kişiye yürüyodur pehh ona mı güveneceksin 😏

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Benimde sosyal medyam yok. Sevgilimde yok. Ama bunlar birbiriyle bağlantılı mi bilmiyorum. Çünkü sosyal medyadan bir sevgilim olsun istemezdim..

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sosyal medyadan değil mesela bi ortamda tanışırız instadan ekliyim falan der işte yoksa nasıl yok falan diye tepki alıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İnsanlar herşeye tepki veriyor. Nasreddin hoca hikayesini hatırla. Oğlunu eşeğe bindirmis tepki indirmiş tepki. Yani insanlar böyle. O yüzden kafana nasıl yatıyorsa öyle yap

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.

    Alakası yok, benim sosyal medyam var ama yine sevgilim yok. Sosyal medyayı ne amaçla kullandığına göre değişir.

    1
    0 Yorumla
  • Yorgunbirey
    Yorgunbirey Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 49%
    1 yıl

    Reelde de bulabilirsin ancak iletişim kurman azalacak

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevmiyorum saçma geliyo paylasim yapmak

      Yorumla
    • Yorgunbirey
      Yorgunbirey
      1 yıl

      Paylaşım yapmak zorunda değilsin ki mesajlaşmak için kullan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      0 takipci falan 🙄😂

      Yorumla
    • Yorgunbirey
      Yorgunbirey
      1 yıl

      Real'de tanıştıklarınla mesaj

      Yorumla
  • blade063
    blade063 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 81%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 688 cevap paylaştı.

    Sosyal medya ile alakalı bir durum değil ortam yok.
    Sosyal medya zaten ortamı olmayan insanlar için bir ortam sağlıyor yani bir aracı.

    0
    0 Yorumla
  • kırmızırujlukızzzz
    kırmızırujlukızzzz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Burasıda bir sosyal medya sevmiyorsan burayida kullanma hem benim varda nolmus bir başkası için kullanmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Perikızı0007
    Perikızı0007 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Bende de yok. ama bunun bununla hiçbir ilgisi olmadığını düşünüyorum, sevdiğiniz birini yalnızca sosyal ağlarda bulamazsınız

    0
    0 Yorumla
  • EvcimenOkuz
    EvcimenOkuz Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Poncik benim de KS dışında hesabım yok sayılır. Twitter yok facebook yok Sadece burası ve instagramda öylesine açtığım bir hesabım var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Korkak biri olduğun için olabilir mi sence?

    İlişki demek, senin düşündüğün gibi ilkokul çocukları seviyesinde masum şeyler değil, yetişkin insanlar seviyesinde, cinselliği de sonuna kadar yaşamak demektir.

    0
    3 Yorumla
    • neerrr
      neerrr
      1 yıl

      Hemen sevgili olunca cinselliği hayatımıza katmiyoruz ama

      Yorumla
    • Tükendimçok1
      Tükendimçok1
      1 yıl

      @neerrr aman. Bu amcaya bakmadan antrpoz öncesi tek derdi cinsellik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Tükendimçok1 Saygısız sohbetini özel alanında yap.

      Yorumla
  • Gaddarjo
    Gaddarjo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Bende kullanmayı sevmiyorum bende senin gibi düşünmeye başladım

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sıkıcı artık eski tadı yok

      Yorumla
    • Gaddarjo
      Gaddarjo
      1 yıl

      Gösterişi sevmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Keske tek gösteris olsa ya😂

      Yorumla
    • Gaddarjo
      Gaddarjo
      1 yıl

      Evet bu canımsın sonuçlarından biri sadece

      Yorumla
    • Gaddarjo
      Gaddarjo
      1 yıl

      A p t a l lık yazmistim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır bi insan neden vucudunu gostersin ki cok sacma gelir bana

      Yorumla
    • Gaddarjo
      Gaddarjo
      1 yıl

      Yediğini içtiğini ortamı ne yaptığını niye tanımadığın veya tüm tanıdığın insanlarla paylaşırsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çokk haklısın sosyal medyam varken de atmadım

      Yorumla
    • Gaddarjo
      Gaddarjo
      1 yıl

      Aşkın falan da bi anlamı kalmadı

      Yorumla
  • Mehmet314
    Mehmet314 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 51%
    1 yıl

    Tercih meselesi illa sosyal medyadan mi yapılıyor sevgili

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya mesela dışarıdan herhangi biryle tanışınca hemen şey denir Instagram versen konusalım falan

      Yorumla
    • Mehmet314
      Mehmet314
      1 yıl

      Instagram iletişim için , ev adresini ver PTT den mektup yollasın 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ydhdhcjdcjzncb

      Yorumla
    • Mehmet314
      Mehmet314
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Alfoo u
    Alfoo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 560 cevap paylaştı.

    dışarıda da sosyal olabilirsin medyayla alakası yok

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben galba yürüyen ruhum mekan kafe ortamından nefret ederim

      Yorumla
    • Alfoo u
      Alfoo
      1 yıl

      ben de pek sevmem arada iyi oluyor kafa dağıtmalık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      15 16 yasinda bende severdim şu an sevmiyorum saçma geliyo

      Yorumla
    • Alfoo u
      Alfoo
      1 yıl

      hiç arkadaşın yok mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok sevmiyorum cidden herkes tarafından kazık yiyince

      Yorumla
    • Alfoo u
      Alfoo
      1 yıl

      boş ver be tek tabanca daha iyi bam bam istediğin gibi takıl dgd

      Yorumla
  • nemünoseboo
    nemünoseboo Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Sanmıyorum ya sosyal medyayla alakası yok bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Benim varken yoktu kapatınca sevgilim oldu 😂 sosyal medya çöp boş ver çık gez dolaş ortamlara gir illa beğenen olur

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl oldu anlatttt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kız kıza pijama partisi yapıyorduk kahve yapıyordum içeride baktım kızlar gülüyor falan erkek sesi var Instagram canlı yayın açmışlar sandım bakayım dedim azar diye bir programmış neyse hemen geri çekildim falan ama kötü bir muhabbet yoktu neyse içlerinden biri işte o kızı çağırsanıza falan dedi sürekli ben de hayır dedim tabi ki sosyal medyam bile yok oralarda ekran videoları alıp paylaşan insanlar var çevrem kalabalık falan girmedim bile ekrana sonra işte 2 hafta boyunca yazdı arkadaşıma falan ben de en sonunda yüzüne sövmek için iş numaramı ver ona dedim iş numarama ulaştı zaten korkum yoktu iş numaralarımız herkeste oluyor ve değiştirmekte kolay diye oradan konuştuk öyle böyle nasıl oldu anlamadım ikna etti beni konuştuk falan şimdi de annesiyle tanıştım güzeldi yani onu tanıdıktan sonra hayatım düzeldi yeme düzenim uyku düzenim her şey oturdu onun da öyle tabi benim ilk ilişkim ama onun daha önce olmuş ilişkisi ama ikimizde aynıyız evliliğe saklıyoruz kendimizi nasip gibi hissediyorum ve ona inanıyorum ben çok şüpheci biriyim beni zorluyor yükle instagram benim hesabıma gir diyor girip bakmam bile yani ama ilerliyoruz yani güzel gidiyor her şey nazar değmez inşallah nasip bir şekilde karşına çıkar ben o görüntülü konuşma günü bile evden çıkarken şey düşünmüştüm herkes mutlu ben asla birini sevemem gibi düşünüyordum öyle vakit geçirmeye gittim kızlara ama bak olan oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      E o zaman nazar değmesin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Benim de hiç sevgilim olmadı çok uğraştığım zamanlar oldu maalesef nasip olmadı şimdi ise direkt evlenme planım var isteğim var duam var rabbim nasip ederse inşallah seneye kadar evleneceğim

    2
    0 Yorumla
  • YesMama
    YesMama Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Yo benim sosyal medyam var yinede sevgilim yok alakası yok. Nasip

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Hayır foto kullanmadığın için, gizlendiğin için. Görünmeyenin bilinmeyenin niye sevgilisi olsun?

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen kimsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😄 gizlenenin sorduğuna bak 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Gizliden cevap verene bak sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sen sorarken gizlenmişsin tek uyanık sen misin? 😄😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Uyanıklık demeyelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      gizlenmek iyi.

      Yorumla
  • Heecanimhee
    Heecanimhee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Olabilir devir sosyal medya devri herkes birbirine ordan yuruyor

    0
    0 Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı.

    Alakası dahi yok, sadece nasibin daha gelmemiş benim de öyle sürekli reddediliyorum

    0
    0 Yorumla
  • ErdalK
    ErdalK Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl

    Hiç sanmam. Herkes sosyal medyadan mı tanışıyor?

    0
    0 Yorumla
  • acemihemsire
    acemihemsire Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 93%
    1 yıl

    olabilir tabii nasibinin nereden çıkacağı belli olmaz

    0
    1 Yorumla
    • AtınıArayanKovboy
      AtınıArayanKovboy
      1 yıl

      Nerede hemsiresin

      Yorumla
  • lavinya08
    lavinya08 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Ne mânaa asko benim sosyal medyam var sevgilim yok 🤣 sevgili olsun diye olunmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Covid-_-19
    Covid-_-19 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Birçok kişi sosyal medya olmadan bulabiliyor bence kullanmamalısın 😂😂😝

    0
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Bende aynı durumdayım, 21:00 gibi instagram hesabımı geri açtım.

    0
    0 Yorumla
  • Vivtora
    Vivtora Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 62%
    1 yıl

    Sisyal medyam yok sevgilimde yok ama alakasi uok

    0
    0 Yorumla
  • sultankalavun
    sultankalavun Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl

    Benimde sosyal medyam yok ve sevgilim de yok

    0
    0 Yorumla
  • Birisi_22
    Birisi_22 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    hesabın olsun iletişim vs vs için aktif kullanma

    0
    0 Yorumla
  • Neyebakacaktimbenn
    Neyebakacaktimbenn Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    Genelde fotolara doymak istiyorlar olabilir yani

    0
    0 Yorumla
  • Excitementanil4511
    Excitementanil4511 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Benim de yok kafaya takmamak gerek whatsap bile yeterlidir açıkçası

    0
    0 Yorumla
  • Birazsesizlik
    Birazsesizlik Takip Et
    Yoda Yaş: 125 , eic 100%
    1 yıl

    Alakası yok bunun sosyal medya da olanlar bir çoğu yapmacık

    0
    0 Yorumla
  • Tarnetta
    Tarnetta Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Ben hic sosyal medyadan tanisip biriyle sevgili olmadim ama tanistigim veya ayni ortamda bulundugum kisiler sosyal medyadan iletisim kurmaya calistilar ve iliski adina adimlar atildi. Sosyal medya araci oluyor cogu zaman

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet işte ondan

      Yorumla
  • mᎪhᏢᎬᏒᎥ
    mᎪhᏢᎬᏒᎥ Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 97%
    1 yıl

    Belki istemiyorsun soğuk davraniyorsun ister istemez bilemedim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Neden sevgili denilen şey sadece sosyal medyada mı bulunuyor? İletişim kuracak bir mecranız varsa sevgilinle bir problem teşkil etmez.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çünkü gerçekte de sosyal biri değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Gerçekte sosyal biri değilsen zaten sosyal medyadan da insanlar yazmaz pek aktiflik lazım her şekilde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl olcam bilmiyorum arkadaş ortamim yok okul vs de bitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Arkadaş olmadan sosyallik biraz zor hiç mi buluşacağınız arkadasiniz yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok

      Yorumla
  • Abdullah_Çatlı
    Abdullah_Çatlı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 70 , eic 100%
    1 yıl

    Benim de sosyal medyam yok ama sevgilim olacak inşallah 😂 ikna sürecindeyim

    0
    0 Yorumla
  • _malesefeylul
    _malesefeylul Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    Olamaz çünkü sosyal medyadan bulmuyoruz çoğu zaman sevgiliyi

    0
    0 Yorumla
  • Kendini_Arayan_Kişi
    Kendini_Arayan_Kişi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    boş ver sevgili yapma hayatını kur işin mesleğin olsun eğer okumuyorsan ünüversite oku sevgili için de çabaya girme zaten genelde sen boşta olduğun zaman karşına iyi birisi çıkar o yüzden zamanını bekle

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Şimdiki erkekler feminen 😂 anca sosyal medyadan yazmayı bilirler buluşunca iki kelimeyi bir araya getiremezler sohbet dahi edemezler…

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Çok yakından alakası var çünkü insanların çok büyük bir kısmı oradan tanışıp sevgili oluyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kaldı mı böyle manitalar ya az zaman sen nelere kadirsin 🙂‍↕️☹️

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Yooo her türlü bulursun ki sosyal medya ile alakasi yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    benim de yok ve sevgilim de yok evet bunun payı olabilir

    1
    0 Yorumla
  • eskihesabimikaybettm
    eskihesabimikaybettm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19
    1 yıl

    Ne alaka sosyal medyadan zaten olmaz kısmet bu işler benim 25 tane Instagram hesabım var benimde yok.

    0
    0 Yorumla
  • Cchbc
    Cchbc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    1 yıl

    Ne alaka okuyorsan illaki sana yazarlar. Okulda.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Okul yokki

      Yorumla
    • Cchbc
      Cchbc
      1 yıl

      Okumuyorsun. Sosyal olarak akrif misin? Yani arkadaslarin var mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Okumuyorum değil okulum vs bitti. 0 arkadas var

      Yorumla
    • Cchbc
      Cchbc
      1 yıl

      O halde aktif ol kursa git. Etkinliklere katil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya bu imkansız nedenini söyleyemem ama öyle

      Yorumla
    • Cchbc
      Cchbc
      1 yıl

      O halde arkadas bulman cok zor. Nedenini ozelden yaz bana

      Yorumla
  • Devamını Gör (80)
Devamını Gör(125)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sosyal medyam olmadığı için mi sevgilim yok? Olabilir mi böyle bir şey?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir mesaj atanım bile yok! Var mı böyle bir durumda olan? 10 cevap verildi
Sosyal medya kullanmayan biri ile sevgili olur musunuz? 101 cevap verildi
Sosyal medya kullanmayan biri ile sevgili olurmusunuz? 27 cevap verildi
Sosyal ortamım yok diye mi sevgilim yok? 15 cevap verildi
Sosyal medya kullanmayan biriyle sevgili olur muydunuz? 11 cevap verildi
Bir insanın sevgilisi olmasa her daim çevrim içi olur mu? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨