Sanaldan konuştuğun bir kişi ile nasıl anlarsın senden hoşlandığını veya aşık olduğunu?

Not: lütfen ciddi yorumlar.
kendisi ile aramda mesafeler var. Ben yurt dışındayım o da yurt içinde benim ilçemde. Birbirimize “ Knk “ olarak hitap ediyoruz ben bir ara knk dedim diye. Bana hep günaydın mesajı iyi geceler mesajı napıyorsun nasıl geçti günün okul falan hep söyler ve bazen de çabuk cevap verir. Bu aralar benim sevdiğim içecekleri de içiyor : ))

Sanaldan konuştuğun bir kişi ile nasıl anlarsın senden hoşlandığını veya aşık olduğunu?
Cevapla