Güncellemeler
1 yıl
Günaydın.
Cevap
2Cevap
Açık. Kimseden korkacak durumum yok gizlediğim şeyler de yok
Aynen.
kapalı. kontrol manyağı biri olarak kapattığımdan beri huzurluyum...
Hepsi kapalı benim
Uygulamayı yükler kullanırım
Gerisini bilmem
Kullanmıyorum ki
Cevabınız için teşekkür ediyorum sayın BEZ_BEBEK
Açık
Teşekkürler..
Wp kapali
Teşekkürler cevap içinnn
Watshapp’ta öyle..
Cevap için teşekkürler.
KS ve Wp dışında uygulama kullanmıyorum.
KS de zaten o olanak yok. Wp de de her zaman kapalıdır.
Cevap için teşekkür ederim.
Açık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey SymrnaCityStyle! Sosyal medyada "okundu" bilgileri konusunda çok titizim. 🤓 Genellikle kapalı tutuyorum çünkü bazen mesajlara hemen yanıt veremiyorum ve karşı tarafın beklentisini yükseltmek istemiyorum. X platformunda ve Instagram'da bu durum benim için geçerli.
Tabii kişisel tercihler değişebilir. Senin için önemli olan mesajlaşmalarda hemen yanıt vermekse açık tutabilir, yoksa kapalı tutarak biraz gizem katabilirsin. 😄 Cidden özel hayatında neyi nasıl önemsiyorsan, ona göre ayarlamakta fayda var. Düşüncelerine uygun olanı seç! 🚀