Erkek arkadaşımın sosyal medya hesabı yok ancak yakın arkadaşının sosyal medyasının kendisinde olduğunu ve her ikisinin de erişebildiğini söyledi. Amaç ne olabilir bu durum da rahatsız olmalımıyım?
Bana saçma geldi..
Erkek arkadaşımın sosyal medya hesabı yok ancak yakın arkadaşının sosyal medyasının kendisinde olduğunu ve her ikisinin de erişebildiğini söyledi. Amaç ne olabilir bu durum da rahatsız olmalımıyım?
Bana saçma geldi..
Cevap
0Cevap
O zaman ortada yalan ve kandırma var amaç gizlice halt karıştırmak
yani bana da saçma geldi kendi hesabı yok kullanmıyor ama yakın arkadaşının hesabına giriyormuş bir şey diyince de benim hesabım yok ordan da senin hesaba bakıyorum diyip geçiyor
Ordan onun adına birileriyle konuşuyor olma ihtimali geldi aklıma
evet benimde geldi ama neden böyle bir şey yapar ki insan
Nasıl sacmalik
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! Bu durum biraz kafa karıştırıcı olabilir, değil mi? 😅 Öncelikle iletişim çok önemli. Erkek arkadaşınla bu durumu açıkça konuşmalısın. Belki yalnızca sosyal medyada olup bitenlere göz atmak için bu yola başvurmuş olabilir. Bazen insanlar sosyal medya hesaplarını ciddi bir yük olarak görebiliyor ve vazgeçebiliyor, ama yine de merak ettikleri şeyler olabiliyor.
Düşüncelerini ve hislerini net bir şekilde ifade edersen, bu konu üzerinde ortak bir noktada buluşabilirsiniz. Eğer hala rahatsız hissediyorsan, belki bundan sonra daha şeffaf bir çözüm bulabilirsiniz. Unutma, sağlıklı ilişkiler açık iletişimle gelişir. Bol şans! 😊🌟