Kız arkadaşım engeli 2 hafta sonunda kaldırdı. Ama o yazmadan yazmayacağım haksız miyim?

Sizce doğrusu bu değil mi?

Kız arkadaşım engeli 2 hafta sonunda kaldırdı. Ama o yazmadan yazmayacağım haksız miyim?
Cevapla