Birinin engelini kaldırınca sizmi yazarsınız onun yazmasını mı beklersiniz?

Erkek arkadaşımla 2 ay önce ayrıldık bi umut yok dedi ben de kolay unutmak için engelledim ama ne yaptıysam unutamadım. Bugün engeli kaldırdım sizce yazıyım mı bekliyeyimmi?
Birinin engelini kaldırınca sizmi yazarsınız onun yazmasını mı beklersiniz?
Cevapla