Sim kartımın cipi bozulduğu için aynı numaramı aynı operatörden tekrar çıkarttım ama bankaların uygulamasına giremiyorum?

Arkadaşlar ben Android telefondan Apple telefona geçtim benim sim kartım eski tip olduğu için Apple telefona sim kartını sokarken zorladım ve sim kartımın cip kısmı zedelendi bundan dolayı bugün kullandığım operatörümün bayisinden aynı numaramla tekrar yeni sim kart çıkarttım fakat banka uygulamaları sim kart değişikliği yüzünden bloke oldunuz şubeye gelin diye uyarı veriyor numaram operatörüm hepsi aynı olmasına rağmen nasıl sim kart değişikliğinden bloke yiyorum ki çok saçma sizce bankalar bunu şubeden kolayca halleder mi?

Sim kartımın cipi bozulduğu için aynı numaramı aynı operatörden tekrar çıkarttım ama bankaların uygulamasına giremiyorum?
Cevapla