PC'yi Açınca Ekran Beyaz Oluyor Yavaş Yavaş Ve Yukarda Bir Kaç Tane İnce Çizgi Var?

PC'yi Açınca Ekran Beyaz Oluyor Yavaş Yavaş Ve Yukarda Bir Kaç Tane İnce Çizgi Var 8-9 Tane aşağı yukarı oynuyorlar
biraz bekleyince ekran yavaşça beyaz oluyor pcnin kasaya bağlanan kablosunu çıkarıp monitörü düğmesinden kapatıp 5 sn bekliyerek takıyorum monitörü açıyorum sorun hala devam ediyor pc reset atıyorum düzeliyor 1 çizgi kalıyor sadece aşağı yukarı 2-3 santim oynuyor bazen olmuyorda
şunu söyliyim 1 exper kasası değiştirdim olmadı 2. minton kasa yaptım oda olmadı media marktan exper kasa aldım yeni ondada denedim yine düzelmedi kısacası sorun monitörde monitör LG ama experden aldık bu yuzden LG yazısını EXPER logosuyla kapatmışlar ama monitör LG herneyse FLATRON W1943SB yazıyor yukarıda. bu arada aygıt yonetıcıden guncelledim görüntü bağdaştırıcısını ve resim bu monitörün https://i.hizliresim.com/ZAOg73.jpg https://i.hizliresim.com/ZAOg73.jpg sorun nedir acaba? acaba bir gözü toprağamı bakıyor :S (kendım çekmeye üşendim resmi netten buldum markayı yazıp monitörler birebir aynı)
Güncellemeler
+1 yıl
pardon 2 resim koymusum kbakmayın herneyse acaba sorun ne?:S
PC'yi Açınca Ekran Beyaz Oluyor Yavaş Yavaş Ve Yukarda Bir Kaç Tane İnce Çizgi Var?
Cevapla