Ig dmden niye istek atıp yürümek normalleşti?

4 yıl sonra tekrar hesap açtım ben de konuşmayı düşündüm onunla ama isteği kabul eder etmez niye yazıyorlar ki bu erkekler bu kadar mı yalnızlığa dayanamıyorlar

Ig dmden niye istek atıp yürümek normalleşti?
Cevapla