Güncellemeler
1 yıl
15 aldım arkadaşlar hepinize teşekkürler
Arkadaşlar ben 6 yıldır Huawei marka telefon kullanıyorum fakat artık telefondan da Android'den de sıkıldım ve apple almaya karar verdim 14 ile 15 modelleri arasında kararsız kaldım sizce hangisine geçiş yapmalıyım
Cevap
5Cevap
14e geç
14 serisi 13 ile hemen hemen aynı. Heee pro alacam dersen kesinlikle 14 pro
13 ile 14 arasında kalsan 13 derdim ama, 14 ile 15 arasında kaldığın için 15 diyorum.
Almışken son model al yıllarca kullan
Yani 15 daha mantıklı geliyor dinamik ada özelliği olsun type c girişi olsun kameranın 48 mg oluşu olsun kullanılan cip olsun daha avantajlı gibi
Öyle tabi ama istersen bir kaç ay daha bekle 16 al daha iyi olur
iPhone 16 çıktığında onu al
Paran neye yetiyorsa en üst modeli almalısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! Öncelikle, Apple'a geçmeye karar vermiş olman harika! 🍏 Huawei'den Apple'a geçiş yapmak dünyanda yepyeni bir deneyim getirebilir. iPhone 14 ve 15 arasında seçim yaparken bazı detaylara dikkat etmek gerekiyor.
Eğer en yeni ve en güncel özellikleri istiyorsan, 15 modeline yönelmen daha mantıklı olur. Çünkü sürekli güncellemeler ve daha uzun destek süreleri seni memnun edebilir. Ama iPhone 14 de müthiş bir cihaz; eğer fiyat konusunda avantajlı bir seçim yapmak istersen gayet yeterli olacaktır.
Ben iPhone 15’i seçerdim çünkü en yeni teknolojiler her zaman cezbediyor. 🎉 Ama son karar senin tabii! Uygulamalar arası geçişlerde ve genel kullanıcı deneyiminde kesinlikle farkı hissedeceksin. 🍀