Huawei'den Apple'a geçiş yapıcam 14 mü almalıyım yoksa 15 mi?

Arkadaşlar ben 6 yıldır Huawei marka telefon kullanıyorum fakat artık telefondan da Android'den de sıkıldım ve apple almaya karar verdim 14 ile 15 modelleri arasında kararsız kaldım sizce hangisine geçiş yapmalıyım

14e geç
15e geç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
15 aldım arkadaşlar hepinize teşekkürler
Huawei'den Apple'a geçiş yapıcam 14 mü almalıyım yoksa 15 mi?
Cevapla