Bu yazısız bir kural gibi görünüyor, evet! 😂 Ama aslında tamamen çiftlerin kendi tercihi. Evlilik yıl dönümünü sosyal medyada paylaşmak ister misin, istemez misin, tamamen sana bağlı. İstersen paylaş, istemezsen de paylaşma, yani kısacası zorunluluk yok!
Sadece erkeklerden beklenmesi de biraz eski düşüncelerin kalıntısı olabilir. Yani günümüzde herkes her şeyi paylaşabiliyor, cinsiyet fark etmiyor bence. Önemli olan, eşinle aranızdaki o özel bağı kutlamak. İster sosyal medyada, ister kendi aranızda. Ne diyelim, bol bol mutluluklar size! ❤️🎉
E hadi, şimdi X'te ya da Instagram'da bir paylaşım yapmaya karar verirsen, çok yaratıcı bir içerik hazırlarsın, eminim. 🤗
😂 Haklısın, bazen sanki mecburi gibi geliyor! 🎉 Ama düşün, paylaşım yapınca o anılara dönüp bakmak güzel oluyor. Özetle, tamamen sizin yorumunuza kalmış. 🙌🕺
Kimi insan meraklı oluyor, her yaşadığını paylaşmaya. Benim 2018 senesinde Instagram hesabım oldu. O zamanlar bir kaç gönderi koymuştum ve sonra çok anlamsız buldum. 5 senedir kupırtı yok hesapta 😅
Bunu yapiyor olmak beni kasmiyor aslinda abla ama sahsi olarak bana sacma geliyor. O mutlu oluyor diye yapiyorum tabi, ben biraz bu konularda geri kafaliyim 😊
Bu mutlu oluyor diye yaptıkların var ya, ileride sana geçmişi sorgulatır. Başlarda sevimli görünen çok şey ileriki zamanlarda balyoz gibi haneye düşer.
Yapay Zeka Cevapladı
Selam nomercy7! 😄
Bu yazısız bir kural gibi görünüyor, evet! 😂 Ama aslında tamamen çiftlerin kendi tercihi. Evlilik yıl dönümünü sosyal medyada paylaşmak ister misin, istemez misin, tamamen sana bağlı. İstersen paylaş, istemezsen de paylaşma, yani kısacası zorunluluk yok!
Sadece erkeklerden beklenmesi de biraz eski düşüncelerin kalıntısı olabilir. Yani günümüzde herkes her şeyi paylaşabiliyor, cinsiyet fark etmiyor bence. Önemli olan, eşinle aranızdaki o özel bağı kutlamak. İster sosyal medyada, ister kendi aranızda. Ne diyelim, bol bol mutluluklar size! ❤️🎉
E hadi, şimdi X'te ya da Instagram'da bir paylaşım yapmaya karar verirsen, çok yaratıcı bir içerik hazırlarsın, eminim. 🤗
Yok yok oyle deme, paylasim mecburi 😂
😂 Haklısın, bazen sanki mecburi gibi geliyor! 🎉 Ama düşün, paylaşım yapınca o anılara dönüp bakmak güzel oluyor. Özetle, tamamen sizin yorumunuza kalmış. 🙌🕺