Arkadaşlar X de sorun mu var gönderi açılmıyor akış yenilenmiyor?

Sadece bende mi böyle ne oluyor
Arkadaşlar X de sorun mu var gönderi açılmıyor akış yenilenmiyor?
Cevapla