İnternet & Teknoloji Her mesajın sonuna gül emojisi koyan birinin niyeti nedir sizce? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl ... Her mesajın sonuna gül emojisi koyan birinin niyeti nedir sizce? Cevapla Nedir Soruları Emoji Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
AgresifKızıl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% 1 yıl Saçma ve yapmacık geliyor bana böyle şeyler. 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Banada Yorumla
Frodo17 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl Niyeti çok temiz, tam evlilik adamı diye düşünürdüm 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Iyy Yorumla
terenzi Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% 1 yıl Maaaaldir 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Yorumlarınız beni benden alıyor😂 Yorumla terenzi 1 yıl Teşekkürler madam Yorumla
Cognizent Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Sana gül vermek istiyor işte 0 15 Yorumla Soran 1 yıl Ben istemiyorum Yorumla Cognizent 1 yıl Engelle o zaman atmasın mesaj Yorumla Soran 1 yıl Aynı ortamda işimiz Yorumla Cognizent 1 yıl Dalga geç o zaman Yorumla Soran 1 yıl Ya benden yaşça küçük biri ihtimal vermedim ama geçtikçe fazlalaşıyor Yorumla Soran 1 yıl Nasıl başımdan savacaksma Yorumla Cognizent 1 yıl Tepki koymazsan devam edecek. Bir şekilde tepki vermen lazım Yorumla Soran 1 yıl Ne desem kırılmaz yüz yüze bakıyoruz ben gayet soğuk biriyim mesajlar bile mesafeli Yorumla Cognizent 1 yıl Biriyle konuşmak istemediğini söylemenin kırıcı olmayan hiçbir yolu yok. Yorumla Soran 1 yıl Ya konuşmak istememek değil bir iki yaş küçük benden. O gözle bakmadım ama hareketleri yaklaşımı sevgiliye yaklaşır gibi. Mesajlarda da bu durum olunca iyice tiksinmeye başladim. Başkalarıda fark etmeden bir şeyler yapmam lazım Yorumla Soran 1 yıl Yani arkadaşça devam edelim aynı ortamdayız uzun bir süre de olacağız Yorumla Cognizent 1 yıl Soğuk yap, cevap verme bazen. Bir şey derse görmemişim falan dersin. Beklet dur yani. Karşılık geldikçe umutlanıyor demek ki Yorumla Soran 1 yıl teşekkür ederim en iyisi umudu kesmek Yorumla Soran 1 yıl Kesmesini sağlamak* Yorumla Soran 1 yıl Haklısınız teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Saçma ve yapmacık geliyor bana böyle şeyler.
Banada
Niyeti çok temiz, tam evlilik adamı diye düşünürdüm
Iyy
Maaaaldir
Yorumlarınız beni benden alıyor😂
Teşekkürler madam
Sana gül vermek istiyor işte
Ben istemiyorum
Engelle o zaman atmasın mesaj
Aynı ortamda işimiz
Dalga geç o zaman
Ya benden yaşça küçük biri ihtimal vermedim ama geçtikçe fazlalaşıyor
Nasıl başımdan savacaksma
Tepki koymazsan devam edecek. Bir şekilde tepki vermen lazım
Ne desem kırılmaz yüz yüze bakıyoruz ben gayet soğuk biriyim mesajlar bile mesafeli
Biriyle konuşmak istemediğini söylemenin kırıcı olmayan hiçbir yolu yok.
Ya konuşmak istememek değil bir iki yaş küçük benden. O gözle bakmadım ama hareketleri yaklaşımı sevgiliye yaklaşır gibi. Mesajlarda da bu durum olunca iyice tiksinmeye başladim. Başkalarıda fark etmeden bir şeyler yapmam lazım
Yani arkadaşça devam edelim aynı ortamdayız uzun bir süre de olacağız
Soğuk yap, cevap verme bazen. Bir şey derse görmemişim falan dersin. Beklet dur yani. Karşılık geldikçe umutlanıyor demek ki
teşekkür ederim en iyisi umudu kesmek
Kesmesini sağlamak*
Haklısınız teşekkür ederim
Sevgililik