Arkadaşlarınıza ‘iyi geceler, günaydın’ mesajı atıyor musunuz?

Günowrrii 🫶

valla ben atmıyorum diye trip yiyorum bazen. Öyle bir mecburiyet göremiyorum😒

sevgilim değilsensen :D yazmam ki
sevgilim değilsensen :D yazmam ki

#sosyetic

Arkadaşlarınıza ‘iyi geceler, günaydın’ mesajı atıyor musunuz?
Cevapla