Günowrrii 🫶
valla ben atmıyorum diye trip yiyorum bazen. Öyle bir mecburiyet göremiyorum😒

Günowrrii 🫶
valla ben atmıyorum diye trip yiyorum bazen. Öyle bir mecburiyet göremiyorum😒

Atmadığımda üzülen bi arkadaşım varsa beni bu durum zerre kadar ilgilendirmeyecek kadar nötrsem keserim iletişimi zaten duyguyla bey blade gibi oynamam. İyi geceler mesajı atmadığım için kızan bir arkadaşım yok şu an ama atmadığı için trip attığım olmuş olabilir yakın zamanda 😂😂 uyumuşmuşmuş yersen 😂😂 tırinkkk çöp kutusu 😂
Mevcut sohbetin arasına mutlaka sıkıştırıyorum. Bazen sevgi pıtırcığı olunca hususi şekilli şukullu yazdığım oluyor. Bende bir alışkanlık sanırım..😅
Ben alışamamışım hdj
Günowrrii 🫶 ben atmıyorum çünkü rahatsız olurlar diye düşünüyorum sdjsdj çok isteseler onlar atardı zaten demek istemiyorlar der geçiştiririm. ama güzel olurdu be
İyi geceler dhdj
@Sosyetic_SheqiiL İyi geceler can sdfjdfj 😌
Teşekkürler ✌️🙏
Ricalar
Yok be , iyi geceler günaydını sadece flört, sevgiliye filan atarım
Aynen
Cevap
48Cevap
atarım genelde günaydın iyi geceler atmamda asdfasd
Ne atıyon Allah aşkına ya dhsh
Soruma soruyla gelme
:D
Ağlama sabah sabah ya :D
:D djdjs maniaac
Sadece sevgilime atarım sektirmeden gerisi denk geldikçe
Eğer sabah birisi bana yazmışsa ona günaydınlar derim, gece birisi ile konuştuysam hadi git uyu artık iyi geceler derim 😅
Aferin sana
Nerden biliyon lan kahve içtiğimi
Bravo 😃
😂 ha o standart ya
Haklısın tabii ki, telefon rehberinde kayıtlı tüm arkadaşlara iyi geceler günaydın mesajı atsak evin yolunu bulamayız 😅😅 Sen ne dersen doğrudur 🥸
Doğruyum 😃
Kesinlikle miss high society 🤓
😂😂
Arkadaşlarıma "iyi geceler, günaydın"mesajı atmıyorum. Çünkü başa çıkmaz o her gün 😀 sadece sevgilime atarım.
Evet tek sorumluluğum sevgili kişisi olabilir ancak djdjs
Aynı fikirdeyim sevgilime bıkmadan usanmadan mesaj atabilirim. Ama arkadaş sıkar cık olmaz sjssfdf
Eh herhalde yani 😅
🤣😅
Hayır arkadaşa atılması gereksiz, duruma göre sevgiliye atılabilir, burada siteden çıkmadan önce iyi geceler yazıp çıkanları gördüm ama sjsj
Ha, aynı performansı benden bekleyenler varsa daha çok beklerler :D tak diye çıkar giderim djfjs
Atmıyorum gerekte duymuyorum başka işimiz gücümüz yok sanki 😏
Katılıyorum 😬
Arkadaşlarıma gecenin bir vakti iyi geceler yazsam, ertesi gün alay konusu olurum.
😀 dene bende
Benceee
Tamam. İyi geceler 😏
Aa günaydın ahshs
Aa iyi akşamalar fldld
İyi geceler kskd
Günaydın 🥳 kfkdk
Sus be 😅
🫢
Ewett bazen sevgilime bile atmadgim gunaydin mesajalrini onlara atıyorummm ksskksdkd
😅 bu terslikte bir iş var
2 tane arkadaşımla evet 😅 gunaydin araması vs olmadığında trip
Aa aa şımartmışız biz bunları
Günaydın canım 💓 atasım geldi sen diyince ya 😂
Günaydın beybiii 💜 at at djfj
Yav ne gerek var günün aydın olduğunu gecenin iyi olduğunu zaten biliyorum, biliyoruz
Bilmiyoruz okeee?
Kesss
Olur, nasıl kesmemizi istersiniz?
Sağdan solaaa üsten alta önden arkaya doğru donattt
Donatma işine bakmıyoruz bayım, alın çöpünüzü de gidin 😒
Çöp çöplükte olur ondan buraya atayım dedim 🙄
Burası benim çöplüğüm, kaybol.
Seni ayrı çöplüğünü ayrı
Şikayet ederim 😌
Ne yaparsan yap
Öhhh mıy mıy mıy
Başka yerde mıy mıy’la
Günobilop. Ben atıyorum ya da birileri benden önce davranıyor
Günobilop nedir ya nddjjs
🙄 tamam
Hellooo sitemizin en güzel çiçeği, 🌸
Hayır, flört veya sevgilim dışında kimseye her gün atmam saçma bulurum. Sevgilim değilse de her gün biriyle sohbet etmek bana saçma geliyor jsjdjjdjd
Ay hello Ahmetcim :D şimdi sohbet illaki başlıyor mesela sitede ‘soruma bakar mısın şöyle şöyle yorum var’ deniliyor ordan kaptırıp gidiyoruz djdj
Hahahah evet öyle oluyor uyurken bir iyi geceler derim sabah yazmam hahahsjjd
Bence tam tersi olmalı, günaydın ok iyi geceler nayn çünkü neden :D çünkü günaydın günün güzel başlamasına sebebiyet verir ama iyi geceler bir veda cümlesi gibi dfjdk
Aa böyle bakınca doğru ve mantıklı hahsjjs ama ben o elektriği alırsam yazarım günaydın diye jdjjdjdj
Elektrik kaç para haberin var mı senin hdfj
Paha biçilemez jsjddjjd
Her zaman değil ama bazen en yakın arkadaşlarıma atarım. Sevgimi, saygımı hissetsinler ve unutulmadıklarını bilsinler diye.
Uyandığımda mesajını görürsem günaydın diyorum. Uyumaya yakın sohbet ediyorsam iyi geceler diyorum da özel olarak demiyorum.
sms ile atarım çünkü kimse mesajlara bakmaz.
Hayır. itici ve atandan da, rahatsız olurum.
Sohbet sırasında uyuyacaksak ya da yeni uyandığımda yazacaksam atarım
Çoğu zaman hayır , bana iyi geceler veya günaydın yazan olursa karşılık veriyorum.
Evet günaydın iyi geceler mesajı attım hatta altında kalp simgesi bile koydum kız arkadaşım mesajları görünce beni engellemiş ne anladıysa... hala çok
Şaskınım💔💔💔💔
Arada gönderiyorum. Zaten aşırı fazla bir arkadaş çevrem yok
Hayır atmıyorum sevgilimmi sanki atayım
Öyle deme halk bekliyoo
Dimi ama 😂
Gerek var mı bence yok 😀
Gerek yokkk
Hiicc gerek yokkk 😀
Çok atmıyorum ya , hiç mesajda beklemiyorum
Evet atmadın bana hem gecem kötü geçti hem sabahım aydınlanmadı sjdjs
Her gün atayım senden de aynı karşılık gelmezse trip atayım dkfkdksf
Seni asla ‘pas’ geçmem dhdhs
Hayır atmıyorum gerekiyor mu ki?
Gerekiyormuş
Bence de
Sohbet ettiysek, yes
Evet evet tecrübe ile sabit atmıyor kesinlikle 😁
😅
Gülme saçını çekerim yolarım saçlarını 😁
Bu tehditleri çok duyduk :D
Ben benden önceki sultanlara benzemem ben Sultan Mehmet hanım çok pis gaza geldim atımı hazırla sefere çıkıcam 😁
🙄 kahveni iç kendine gel
Evet seni dinliyim kahve içicem yine beni düşünüyor her zaman ki gibi 😁
Tabii 7/24 :D
Cansın 😁
Bazen atıyorum da iyi geceler yazmıyorum.. 😃😃
Ben zaten uyuyorum yazarken onu mu düşüncem bddjsj
Sjsjjs 😂😂
Yoo atmıyoruz 🤔 mesaj bile atmıyoruz ki arayıp konuşmaca.
Saçmalığın daniskası, arkadaş çevrenizi olgun insanlarla oluşturun
Atmam ama işim düşürse atarım :)
Atiyirum. Ama ruh halime göre değişiyor.
Samimi olduklarıma evet.
Sevdiğim insanlara atarım
Yakın arkadaşıma atıyorum.
sadece bir arkadaşıma günaydın derim
Aslaaa. Hiç sevmem. 🤣
Atıyorum onlar da atıyor bana
Atıyorum, atılmasınıda bekliyorum.
Bana atana bende atarum
Hayır atmıyorum
Ben kimseye atmıyorum
Bana atan olursa atıyorum
3 arkadaşıma yazarım atlamam.
Hayır atmam
Hadsiz 😌
Niyekine
Anlamışsın :D
Her zaman değil.
🤧 evet..
Sen atma zaten
Niye djdj
Mecbur değilsin ki ksjddkd
Orası tabii öyle :D sormak için sordum djdjs
Zaten sevgili flört de olsa günaydına gerek yok 😄
Hayır var
Güneş sen varken günümü aydınlatıyor diyerek özlü sözlerle başlamalı güne insan jsjsdj
Öteki türlü ne o öyle ergenler gibi
günaydınn
Günaydın beybisi 🌸
Aşko üşniyorum hahah
Üşenmek nayn
😆 amaassii
Atmalısın
Günaydın 😂
He günaydın ghostcuk
Yooo hiç işim olmaz :D
Evet
hayırasla
Yio atmıyorum
Atarım
yazarimm tabi 7/24 yazisiyoruzz
Atarım. Sevgi hatırlamak, hatırlamaktır...
evet atarım
Atıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?