İphone 15 batarya sağlığı 100 ama kilit ekrandayken 6-7 saatte 5-6 civarı şarj gidiyor normal mi?

Mesela gece uyuyorum 23:00 de 82 iken sabah 6-7 de kalkıyorum şarj 76-77 falan oluyor aynı şekilde gün içinde de öyle 3-4 saat hiç saate bile bakmıyorum bi bakıyom 3-4 şarj gitmiş wifi falan açık değilken hiçbişi yokken sadece arama gelirse sms gelirse bi o kadar başka uğraş yok
Konum kapalı
Arka planda yenileme falan kapalı
Telefonu alalı 2-3 hafta oldu
İphone 15 batarya sağlığı 100 ama kilit ekrandayken 6-7 saatte 5-6 civarı şarj gidiyor normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
Telefonla zaman geçirirken çok güzel gidiyor şarj o konuda sorun yok
Güncellemeler
1 yıl
Yapılması gereken ayar var mı bilgisi olan kullanan aynı durumdan müzdarip olan var mı
İphone 15 batarya sağlığı 100 ama kilit ekrandayken 6-7 saatte 5-6 civarı şarj gidiyor normal mi?
Cevapla