Ben burada ve Twitter. Sizde durum ne bakalım? 🤔

Ben burada ve Twitter. Sizde durum ne bakalım? 🤔

Sadece Watsapp ve bu uygulama mevcut geri kalan bütün uygulama veya arkadaşlık siteleri ondan sonra geri kalan sosyal medya mecraları yok olduğu için paylaşım yapmıyorum burada bir kaç soru paylaşımı yaptım o kadar yani
Wahatsaptan durum yaptım
İyi yaptın
Cevap
6Cevap
burada soru sordum en son
Kişisel hesap artık yok sadece burası ve pinterest. En son attığımın üzerinden baya zaman geçti hatırlamıyorum.
Neden yok ki
Bahsettiğine göre dediğin gibi doğru
Burada paylaşım yaptım. Zaten diğer uygulamalarda pek fazla paylaşım yapmıyorum.
Güzel opsiyon
burada ve instagramda.
Biri askıda, biri ise sadece İnternet ve teknoloji içerikleri 😅
🤣🤣
WhatsApp durumda paylaşım yapmıştım.
Bence en güzeli, sadece tanıdıklar görüyor
Evet öyle
Instagram da paylaşım yaptım en son
Burada cevap yazdım sayılırsa eğer
Diğerlerini kapattığım için sadece burada
Burası.
Birileri fotoğraf mı paylaştı
Hikaye attım
İyi güzel
Twitter de
Vaaay, ben de
Sebebi vardır öyleyse
Burada
Vaaay
Telegram
Vaaav benden
Burada
Bazıları seviyor burada paylaşımı galiba
Burada
Burası sayılır mı?
Burası
Buradan
tiktoktaaa yaptim
Benim hiç kullanmamış olmam ne kötü
Güzel opsiyon
Burada yaptım
Konuyla bağlantısız olacak ama kapak fotoğrafın çok hoş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?