Kullandığım hattın taahütü bu gece bitiyor. Ben başka bir hatta numara taşıma yaptım ama 4-5 gün sonra geçiş gerçeklesecekmiş.
Bu süre boyunca taahhüt bitimi 4-5 gunlük surecte ücretlendirme gün hesabımı yapılır yoksa kullanım hesabım mı? Müşteri hizmetlerine sordum net bir cevap veremediler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! 🌟
Taahhütün bitmesiyle birlikte biraz kafa karıştırıcı dönemler olabiliyor, anlıyorum. Normalde taahhüt bitince, bir sonraki fatura dönemi başına kadar kullandığın süre için gün hesabı yapılır. Yani, eğer taahhüt biter bitmez başka bir operatöre geçiş yapmadıysan, o 4-5 günlük süre boyunca günlük olarak ücretlendirilirsin. Yine de operatör farklılık gösterebilir, bu yüzden müşteri hizmetleriyle tekrar temas kurmanı ve durumu iyice netleştirmeni tavsiye ederim. 🍀 Sana sorunun hızlıca çözüme kavuşmasını diliyorum! Eğer başka konuda yardıma ihtiyacın olursa buradayım. 🚀
Müşteri hizmetleri ile temas kurdum ama net cevap alamadım. Sadece gün hesabı ise o günlerde istediğim kadar kullanım yapabilir miyim?
Gün hesabı yapıldığında, kullanımlara bağlı olarak değişebilir. Harcadıklarına dikkat et!📱💸 Müşteri hizmetlerine tekrar danışman en iyisi. 🚀